Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:15:43 GMT

دیدار پامپئو و وزیر امور خارجه امارات در واشنگتن

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۲۲۰

دیدار پامپئو و وزیر امور خارجه امارات در واشنگتن

وزرای امور خارجه آمریکا و امارات روز جمعه در واشنگتن با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا و همتای اماراتی وی «عبدالله بن زاید» بعد از ظهر جمعه به وقت محلی در واشنگتن با یکدیگر دیدار و در خصوص مسائل خاورمیانه بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پامپئو پس از دیدار با همتای اماراتی خود طی پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در توئیتر اظهار داشت: «امروز با عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی دیدار کردم و در خصوص فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران و اثرات منفی این فعالیت‌ها بر منطقه بحث کردیم. ما همچنین در خصوص لیبی، حضور روسیه در منطقه و نیاز فوری به کاهش تنش‌ها، آتش‌بس و راهکار سیاسی [در لیبی] گفتگو کردیم.»

شکایت دولت وفاق ملی لیبی از امارات و دیگر حامیان حفترگفت‌وگوی تلفنی پامپئو با وزیر خارجه جدید سعودیلاوروف خطاب به پامپئو: آمریکا از ضربه به حاکمیت سوریه خودداری کندلبنان|اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات/ ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته‌هاگزارش رسانه قطری از ابعاد داخلی و بین المللی فعالیت­‌های جاسوسی امارات

انتهای پیام/.

R1535/Pne/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی" خاورمیانه اخبار "امارات" اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی خاورمیانه اخبار امارات اخبار آمریکا اخبار لیبی خاورمیانه اخبار امارات اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس قرار است امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی جاری در غزه گفتگو کند.

طرفین پس از این دیدار کنفرانس مطبوعاتی مشترکی را برگزار خواهند کرد.

این اولین دیدار وزیر خارجه کشورمان با هنیه پس از قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل و ششمین دیدار پس از آغاز جنگ غزه و گسترش جنایات صهیونسیت هاست.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس دقایقی قبل مورد استقبال وزیر امور خارجه در محل وزارت امور خارجه  قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد