Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، قیمت گوجه فرنگی شاهد افزایش شدیدی در پاکستان است. این افزایش قیمت بی سابقه توجه بسیاری را به خود جلب کرده و رسانه ای شده است.

اکنون یک عروس جوان با رفتار جالب خود سعی کرده توجه رسانه ها را به قیمت بالای گوجه جلب کند. او در یک ویدئوی کوتاه که در گفتگو با رسانه های محلی منتشر شده است، توضیح می دهد که هدفش از این کار چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو ، عروس با لباس طلایی ، گوشواره ، گردنبند و دستبندهای ساخته شده از گوجه فرنگی حاضر شده است. او در این ویدئو گفت که  به عنوان هدیه عروسی خود نیز از اطرافیان تقاضای میوه کاج کرده است.

وی در این مصاحبه در پاسخ به این سؤال که "قیمت طلا بسیار بالاست پس چرا از آن صرف نظر کرده" می گوید: "گوجه فرنگی و میوه کاج نیز بسیار گران است. بنابراین ، من برای عروسی خود از گوجه فرنگی استفاده کردم."

این ویدیو با بیش از 32000 بازدید و حدود 3000 لایک بسیار محبوب شده است و بسیاری از کاربران پاکستانی اقدام این دختر را جذاب تلقی می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوجه فرنگی پاکستان رسانه مصاحبه اینترنت گوجه فرنگی عروسی عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • (تصاویر) جشن عروسی میلیاردی برای دو سگ در تهران!
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • راز‌های پنهان کاخ چهلستون قزوین
  • این میوه تابستانی ضد باکتری است