Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@08:40:12 GMT

گل مارکو رویس به پادربورن (دورتموند 3-3 پادربورن)

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۳۴۹

‍‍‍‍‍‍

گل مارکو رویس به پادربورن (دورتموند 3-3 پادربورن).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا

میلان می خواهد در تابستان 2024 قرارداد کاماردا را تمدید کند

طرفداری | منچسترسیتی، دورتموند و منچستریونایتد تیم های علاقه مند به جذب فرانچسکو کاماردا، مهاجم ایتالیایی میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فرانچسکو کاماردا که جوانترین بازیکن تاریخ سری آ لقب گرفت، توجهات را با درخشش در تیم ملی زیر 17 سال ایتالیا به سوی خود جلب کرده است. میلان با کاماردا به توافق ابتدایی بر سر تمدید قرارداد به مدت 3 سال رسیده اما آنها می خواهند رسمی شدن آن در پایان فصل اتفاق بیفتد زیرا انجام این کار به آنها اجازه می دهد قرارداد جدید را به جای سال 2026، تا سال 2027 پیش نویس کنند. علاوه بر دو تیم منچسترسیتی و دورتموند، منچستریونایتد نیز پیگیر وضعیت کاماردا است و باید دید این انتظار، به ضرر میلان می شود یا نه.

منچسترسیتی و دورتموند به جذب فرانچسکو کاماردا مهاجم 15 ساله میلان علاقه دارند

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا