Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:49:22 GMT

ستاره اسبق بارسا دست فاتح تریم را بوسید +عکس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۳۵۶

ستاره اسبق بارسا دست فاتح تریم را بوسید +عکس

در چارچوب هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه گالاتاسرای مدافع عنوان قهرمانی به مصاف دیگر تیم مدعی یعنی باشاک‌شهیر رفت.

پیش از آغاز بازی دو تیم آردا توران بازیکن اسبق بارسا و کنونی باشاک‌شهیر به سمت مربی سابق خود در گالاتاسرای و تیم ملی رفت و برای رفع خصومت‌های گذشته به رسم احترام دست مربی و استاد خود فاتح تریم را بوسید تا پس از مدت‌ها این دو چهره سرشناس با هم آشتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به یک سال و نیم پیش فاتح تریم و آردا توران در معیت تیم ملی به دلیل برخورد بد آردا توران با یک خبرنگار در پرواز تیم ملی درگیر شد و سرمربی تیم وی را از اردو اخراج کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)