Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: متاسفانه هر زمانی که اردوهای تیم ملی تعطیل می‌شود، بوکسورها افت می‌کنند . تاریخ انتشار: 01:39 - 02 آذر 1398 - کد خبر: ۵۶۹۹۲۴

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط فنی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان اظهار داشت: از برخی بوکسور‌ها توقع بیشتری داشتم، چون این نفرات در رقابت‌های قهرمانی جهان بسیار خوب مبارزه کردند و در اردوی تیم ملی هم شرایط خوبی داشتند، اما همین بوکسور‌ها وقتی اردوی تیم ملی تعطیل می‌شود، افت شدیدی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی که به سهمیه المپیک فکر می‌کند باید راه پیروزی را بلد بوده و همیشه تمرین کند. از ۱۶ نفری که پیش از این در اردو بودند، ۱۰ بوکسور در قهرمانی کشور به فینال رسیدند. سه نفر به دلیل مصدومیت از رسیدن به مرحله پایانی بازمانده و سه بوکسور دیگر حذف شدند.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: نام ۲۷ بوکسور را به مسئولان فدراسیون ارائه دادم تا اردوی جدید با این نفرات آغاز شود و برای تک تک بوکسور‌ها برنامه داریم تا بهترین‌ها را گزینش کنیم. باید از روز به روز زمان باقی مانده تا گزینشی المپیک استفاده کنیم تا با بهترین شرایط آمادگی راهی این رقابت‌ها شویم.

استکی در خصوص حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران تصریح کرد: ترکیه تیم خوبی است و برای مسابقات انتخابی المپیک قاره اروپا آماده می‌شود. حضور این تیم و برگزاری یک یا دو بازی تدارکاتی با آنها باعث می‌شود ملی‌پوشان ما بعد از چند وقت با بوکسور‌ها خارجی تن به تن شده و شرایط خوبی پیدا کنند. احتمال دارد تیم گرجستان هم بعد از ترکیه به ایران بیاید و دی ماه هم یک تورنمنت تدارکاتی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: زمانی برای ساخت بوکسور جدید نداریم، اما نفراتی که در اردو شرایط فنی خوبی داشته و علاوه بر توانایی فنی، نظم و انضباط داشته باشند، برای حضور در ترکیب تیم ملی در اولویت قرار دارند. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود و چه نفراتی را با خود به چین می‌بریم.

بیشتر بخوانید: تیم ملی بوکس ترکیه فردا به ایران می آید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس بوکس تیم ملی بوکس علیرضا استکی اردوی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری