Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:32:35 GMT

چین بار دیگر برای بازسازی سوریه اعلام آمادگی کرد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۴۱۵

چین بار دیگر برای بازسازی سوریه اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری سانا، وانگ در دیدار  "هلال الهلال" معاون دبیرکل حزب بعث سوریه گفت: چین از سوریه در برابر تروریسم جهانی و امپریالیسم حمایت کرده است. آنها تلاش زیادی کردند تا با سرنگونی دولت سوریه، این کشور تجزیه شود و سلطه خود را بر منطقه تحمیل کنند.

معاون نخست وزیر چین در این دیدار که در پکن صورت گرفت، اظهار کرد، پیروزی دولت بشار اسد در جنگ علیه تروریسم پس از این سال‌ها نشان از توان و عظمت سوریه دارد و تاریخ گواه این موضوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال نیز در این دیدار گفت: کشورهای امپریالیسم به نمایندگی آمریکا و متحدانش بدنبال سرنگونی دولت قانونی سوریه بودند و اکنون نیز تلاش می‌کنند، برای تحقق منافع و برنامه‌های خویش، کشورهایی را که در حال خدمت‌رسانی به ملت‌های خود هستند، مورد هجمه قرار دهند.

پکن در سال‌های گذشته همواره در کنار روسیه درباره سوریه موضعی واحد و مشترک داشته و بارها در سازمان ملل کوشیده است تا مانع از تحریم‌های آمریکا علیه دمشق شود.

اگرچه چین خود را از درگیری‌های نظامی این کشور دور نگهداشته اما همواره از رییس جمهوری سوریه حمایت کرده و خواستار آن بوده که مردم سوریه سرنوشت خود را تعیین کنند.

برچسب‌ها سوریه چین آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه چین آمریکا سوریه چین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • دیدار مسئولان با ارتشیان و پاسداران کبودراهنگ