Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده آثاری چون «لیسانسه ها»، «صاحبدلان»، «اغما» و... با اشاره به رفتن کارگردانان خوب کمدی از تلویزیون گفت: در شبکه نمایش خانگی دستمزدها فضایی و حداقل 20 برابر تلویزیون است بنابراین کارگردانان ترجیح می دهند به جای اینکه همان کار را با پول کم در تلویزیون بسازند، در نمایش خانگی انجام دهند و پول بیشتری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جودی، تهیه کننده تلویزیون، در گفت و گو با گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به دلیل کاهش آثار طنز در تلویزیون گفت: ساخت فیلم یا سریال کمدی و طنز بسیار سخت است؛ چراکه قرار نیست مردم را با هر بی اخلاقی بخندانیم. خنداندن مردم کار بسیار سختی است و نویسنده باید زمان زیادی بگذارد تا بتواند اکثر مخاطبان را راضی نگه دارد و مردم با اثرش بخندند.

او ادامه داد: صدا و سیما نه تنها سدی بر تولید آثار کمدی نمی‌گذارد بلکه علاوه بر تاکید بر ساخت این ژانر، هرگونه حمایتی هم می‌کند. اینکه عده ای از کارگردانان می‌گویند به دلیل فضای بسته تلویزیون  و ممیزی ها به سمت مدیاهای دیگر رفته اند، حقیقت ندارد.

تهیه‌کننده سریال «لیسانسه‌ها» تصریح کرد: ما تهیه کنندگان در تلویزیون دقیقه‌ای 4 میلیون تومان سریال می‌سازیم درحالی که در مدیاهای دیگر مثل نمایش خانگی هزینه هر دقیقه ساخت سریال به 20 میلیون تومان هم می رسد.

جودی افزود: بودجه تلویزیون به بیت‌المال وصل است و برای خودش حساب و کتاب دارد اما در نمایش خانگی معلوم نیست پول از کجا می آید. طبیعی است در شبکه نمایش خانگی دستمزدها فضایی و حداقل 20 برابر تلویزیون است بنابراین بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان ترجیح می دهند پول بیشتری بگیرند؛ به همین دلیل از تلویزیون رفته اند.

بیشتر بخوانید: تصمیم شبکه سه برای خندیدن! بازیگرانی که فوق لیسانس دارند!

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی تهیه کننده کمدی رضا جودی آثار طنز فوق لیسانسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد

مریم معصومی در سال ۱۳۸۹ با سریال «فاصله‌ها» پا به تلویزیون گذاشت و با سریال «همه چیز آنجاست» در سال ۹۳ به اوج شهرت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ترفندهای درست کردن ترشی خانگی و جلوگیری از کپک زدنش رو یاد بگیر!
  • رپ خوانی خواننده دارای سابقه قتل در تلویزیون!
  • رپ خواندن خواننده دارای سابقه قتل در تلویزیون!
  • سریال «نون خ ۵» چه زمانی از تلویزیون پخش می‌شود؟
  • «قلب» در شبکه نمایش خانگی
  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!