Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جشنواره بین‌المللی فیلم جنایت و مکافات که از سال ۲۰۱۰ در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، امروز نهمین دوره خود را در حالی آغاز کرده است که فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت حضور دارد.

اخبار چهره ها - جشنواره جنایت و مکافات ویژه فیلم‌های بلند و کوتاه با مضامین (کیفری)، (جنایی)، (عدالت) و (دموکراسی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین دوره این جشنواره از امروز تا ۲۸ نوامبر (پنجشنبه ۷ آذر) در سینماهای واقع در خیابان استقلال شهر استانبول نمایش فیلم‌ها را آغاز کرده است. طبق اعلام مسئولان برگزاری جشنواره، بهای بلیت هر فیلم ۵ لیر (کمتر از ۱۱ هزار تومان) اعلام شده است.

«سرخ‌پوست» آخرین ساخته نیما جاویدی، قرار است در جشنواره جنایت و مکافات با فیلم‌هایی از کشورهای اتریش، تونس، فرانسه، مجارستان، قطر، لبنان، اسلوواکی، مجارستان، بلژیک و الجزایر رقابت کند. سال گذشته فیلم «درساژ» نماینده ایران در این رویداد سینمایی بود.

زحل اولجای بازیگر سرشناس ترکیه رئیس هیأت داوران است و انور سایلاک (بازیگر و کارگردان ترک)، صحرا کریمی (کارگردان افغانستانی)، عزتا گرادوویچ (مدیر هنری جشنواره فیلم سارایوو)، ایونا اوریکارو (کارگردان رومانیایی) و میروسلاو ترزیچ (کارگردان صرب) اعضای هیأت داوران را تشکیل می‌دهند.

آدم سؤزوؤر دبیر جشنواره جنایات و مکافات و موضوع این دوره عدالت مجازی است. مراسم افتتاحیه این جشنواره شب گذشته در تالار جمال رشید ری برگزار شد. در این جشنواره ۵۹ فیلم کوتاه و بلند حضور دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرخ پوست پریناز ایزدیار نوید محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود ۷۰۰ عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند. بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد