Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@21:13:52 GMT

پرسپولیس بی منطق بود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۳۶۳

حمید درخشان: وقتی شما در خانه شکست می‌خورید یعنی خوب بازی نکرده‌اید و این پیام خوبی برای پرسپولیس ندارد. پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان معقول و منطقی بازی نکرد و بازی حساب شده‌ای از این تیم ندیدیم.

حمید درخشان در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با اینکه موقعیت‌ها زیاد بود، اما وقتی بازیکنان به نزدیکی دروازه می‌رسیدند، دستپاچه شده و موقعیت‌ها را از دست می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوع بازی این تیم و نفرات باید بازنگری صورت بگیرد. تعویض‌هایی هم که انجام می‌شود، بسیار دیر است و آن‌هایی که باید به زمین بیایند تا به تیم کمک کنند، آنقدر دیر وارد زمین می‌شوند که فرصت زیادی ندارند. پرسپولیس توانایی زیادی دارد، اما نمی‌دانم چرا از این همه توانایی استفاده نمی‌شود. هر هفته هم که بازی‌ها را می‌بینیم، سردرگمی درون تیم مشهود است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی هواداران خواهان برکناری گابریل کالدرون و جانشینی برانکو ایوانکوویچ یا کریم باقری به جای او شده‌اند، گفت: هر تصمیمی که قرار باشد در این زمینه گرفته شود، به مدیریت باشگاه بستگی دارد. آنچه مسلم است، این وضعیت برای پرسپولیس خوب نیست و باید اصلاح و بازنگری جدی صورت بگیرد. تصمیمات در این زمینه هم به عهده مدیرعامل باشگاه است که در این مقطع نیازمند گرفتن تصمیمی خوب هستیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا به اعتقاد او رفتن کالدرون از پرسپولیس می‌تواند به این تیم کمک کند، خاطرنشان کرد: کالدرون تا به اینجا هم که در پرسپولیس مانده، نتوانسته به این تیم کمک کند. از سوی مدیریت باشگاه باید تصمیم گرفته شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GIL برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، حمید درخشان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا محمدحسینی از ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ثبت‌نام کنند. وی اظهارکرد: داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند. مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند. وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ۴۱۸ نفر از این تعداد در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد