Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورای‌ آذربایجان‌شرقی با اشاره به روند اجرای طرح همبستگی ملی در استان گفت: مردم آذربایجان‌شرقی در اجرای این طرح هم پیشگام بوده و تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده ‌که به ازای هر خانه مبلغ ۱۵ میلیون ریال می‌رسد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار عابدین خرم صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: نخبگان بسیج در راستای تحقق گام دوم انقلاب علاوه بر گفتمان‌سازی، محتوا‌سازی و مجزا‌سازی تکالیف سازمان‌ها و نهادها را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:گام دوم انقلاب چراغ راه بوده و ساختارمند کردن مردم‌سالاری دینی و شایستگی مردم در حاکمیت از برنامه های توسعه گام دوم است که نخبگان با تحقیق و پژوهش در این راستا حرکت می‌کنند.

بسیج با ولایتمداری و ایستادگی 40 ساله شدهفته بسیج در استان اردبیل| از برگزاری یادواره‌های شهدا تا افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زداییهمایش 10 هزار نفری بسیجیان استان تهران برگزار شد + فیلم‌

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به روند اجرای طرح همبستگی ملی نیز اشاره و بیان کرد: مردم آذربایجان‌شرقی در اجرای این طرح هم پیشگام بوده و تاکنون 700 میلیون تومان جمع‌آوری شده که به ازای هر خانه مبلغ 15 میلیون ریال می‌رسد.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: خدمت به مردم از افتخار و تاج کرامت  بسیج بوده و بسیج تاکنون در هر عرصه ای که ورود یافته توانسته نقش بی بدیل خود را نشان دهد و این نقش از مولفه‌های و ویژگی‌های مهم بسیج است.

سردار خرم، معنویت و مکتبی بودن، انقلابی و جهادی بودن، جامع و فراگیر بودن، جوان گرایی و پویایی، انسجام و هوشمندی، ولایت مداری و خدمت‌رسانی و فراملی بودن را از شاخصه‌های بارز بسیج در عرصه‌های مختلف برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه ی بسیج که اکنون به الگو در جهان تبدیل شده است، مولفه فراملی و فرامرزی بسیج است که امروز هسته های جهانی با الگوگیری از آن پرجم دار مقاومت در منطقه و دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.

سردار خرم ورود بسیج برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت دشمن را از اولویت های بسیج نام برد و گفت: نیروهای مسلح با پیوستن به این نیروی جوان و مردمی به خوبی توانسته ماموریت های خود را به انجام رساند.

وی خدمتگزاری به مردم، مر‌دم‌یاری و مردم‌داری را در قالب گروه های جهادی از دیگر اولویت های بسیج خواند و افزود: حضور بسیج در مناطق محروم و کم برخوردار و دور از دسترس تاکنون بسیاری از مشکلات آن مناطق را مرتفع کرده است.

سردار خرم ادامه داد: در سه چهار سال اخیر خدمات رسانی بسیج گسترش یافته است که تاکنون دو هزار و 969 طرح افتتاح و در اختیار مردم گذاشته است که از آن جمله می توان به ساخت یکهزار و 638 خانه محروم با همکاری کمیته امداد اشاره کرد.

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی، ساخت 127 خانه بهداشت، آبرسانی 119 روستای بالای 20 خانوار، ساخت 35 سالن و زمین ورزشی، 338 طرح کتابخانه، راه روستائی، شبکه برق و خانه عالم، 266 طرح عمرانی بزرگ همچون بزرگرراه ها و ... از دیگر اقدامات بسیج در عرصه محرومیت زدایی برشمرد.

سردار خرم افزود: این طرح ها عمدتا با حضور گروه های جهادی که اغلب از دانشجویان دانشگاه ها و جوانان بسیجی است اجرا می شود که در آذربایجان شرقی یکهزار و 728 گروه جهادی فعالیت می کنند.

وی در ادامه به فعالیت بسیجیان و جهادگران در مناطق زلزله زده میانه و سراب نیز پرداخت و گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله بسیج در کمک به نجات مصدومان و بیرون آوردن جان باختن کار خود را آغاز کرد.

سردار خرم ادامه داد: پس از نجات مصدومان، بسیج کار آوار برداری و مسیرگشایی معابر را با 20 دستگاه ماشین آلات پرداخت.

وی همراهی بسیج و کمک به توزیع امکانات زیست خواب و تغذیه را از دیگر کمک رسانی بسیج عنوان و اضافه کرد: جهادگران روزانه پنج هزار پرس غذای گرم آماده و در میان زلزله زدگان توزیع می کند.

سردار خرم جلب کمک های مردمی و تبدیل آن به کانکس را از دیگر کمک رسانی به مردم زلزله زده برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا ایجاد قرارگاه شهید باکری در مناطق زلزله زده میانه و قرارگاه شهید برونسی را در مناطق زلزله زده سراب از دیگر اقدامات بسیج و سپاه برای کمک رسانی و خدمات رسانی به مردمزلزله زده این دو شهرستان عنوان کرد.

سردار خرم با بیان اینکه بسیج از آغاز تاسیس تاکنون در برهه های مختلف حضور داشته است، نقش این نهاد مردمی را در دوران جنگ، سازندگی و پس از آن بی بدیل و تاثیرگذار و کارآمد دانست و یادآور شد: اکنون نیز آماده نقش آفرینی در عرصه های علمی و اقتصادی با تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده

خبرنگار صدا و سیما نوشت: موشک‌های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد؛ این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خداقوت به دیدنش رفته بودم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن عابدینی خبرنگار صدا و سیما در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به دیداری که با سردار حاجی‌زاده داشت، نوشت:

《موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎#وعده_صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎#خدا_قوت به دیدنش رفته بودم.

وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم. 》

کد خبر 745790

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت