Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:36:25 GMT

بازیکن پرسپولیس به بازی نفت آبادان نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۴۹۸

بازیکن پرسپولیس به بازی نفت آبادان نمی‌رسد

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به برنامه قبلی دیرتر به تهران بازخواهد گشت.

به گزارش مشرق، بشار رسن که برای همراهی تیم ملی کشورش در دو بازی مقابل ایران و بحرین به اردن رفته بود، دیرتر به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد. 

با نظر گابریل کالدرون قرار بود رسن جمعه (دیروز) به تهران بیاید اما از آنجایی که این بازیکن درگیر مشکلات گذرنامه‌اش است، به همین دلیل قرار است دیرتر به تهران برگردد و طبق برنامه جدید، این بازیکن یکشنبه شب به تهران بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

بحران در عراق با مجوز ندادن پرسپولیس

با این حساب رسن از روز دوشنبه قادر است در تمرینات پرسپولیس حاضر شود اما با این شرایط موجود بعید به نظر می‌رسد این بازیکن جایی در ترکیب تیمش در بازی حساس مقابل نفت آبادان در جام حذفی که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود داشته باشد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال پرسپولیس لیگ برتر بشار رسن صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)