Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:09:28 GMT

اولین شکست فصل قره باغ با دبل ستاره ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۶۹۹

اولین شکست فصل قره باغ با دبل ستاره ایرانی

باشگاه آذربایجانی با درخشش ستاره ایرانی خود موفق شد اولین تیمی لقب بگیرد که در این فصل قره باغ را با طعم تلخ باخت آشنا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر آذربایجان در حالی پیگیری می شود که حضور دو ستاره ایرانی به نام های مهدی شریفی و پیمان بابایی در ترکیب سومقاییت باعث شد تا اخبار این لیگ در داخل نیز پیگیری شود به خصوص از شب گذشته و با دبل یکی از این دو ستاره که زمینه ثبت اولین شکست فصل قره باغی ها را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر آذربایجان شب گذشته سومقاییت در ورزشگاه خانگی خود به یک برد ارزشمند مقابل مقابل قره باغ صدرنشین بلامنازع فوتبال این کشور دست یافت که تا پیش از این بازی با 27 امتیاز و بدون شکست کار خودش را در صدر جدول دنبال می کرد.  در این بازی که سومقاییت تنها از پیمان بابایی، مهاجم ایرانی خودش بهره می برد توانست با 2 گل این بازیکن در دقایق 65 و 69 اولین شکست قره باغ  را همه نگاه ها را به خود معطوف کند.


پیمان بابایی که پیش از این سه بار برای سومقاییت موفق به گلزنی شده بود با دبل خود آسمیر بگوویچ دروازه بان سرشناس قره باغی ها که سابقه بازی در باشگاه چلسی را نیز در کارنامه دارد، مقهور توانایی هایش کرد و پس از آن نیز با قرار گرفتن در آغوش مادرش که به شکلی عجیب نظاره گر درخشش فرزندش بود، در صدر اخبار ورزشی آذربایجان قرار گرفت.


سومقاییت با این برد ارزشمند و رکوردشکن توانست در پایان هفته دوازدهم با 17 امتیاز جایگاه چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان را به خود اختصاص بدهد. پیمان بابایی پیش از این در گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) درخشش خوبی از خود نشان داده بود و حالا در باکو توانسته دوباره مورد توجه قرار بگیرد.

آذربایجان سومقاییت پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آذربایجان سومقاییت پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد