Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین آزمون بسندگی زبان عربی کشور جمعه، ۱۵ آذر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین آزمون بسندگی زبان عربی کشور جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

ثبت نام آزمون از روز ۲ تا ۹ آذر ماه ۱۳۹۸ انجام می‌شود.  
  علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کالج دانشگاه فردوسی مشهد مراجعه فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون بسندگی زبان عربی دانشگاه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت

به گزارش صدای ایران، دانستن دلیل مهاجرت به انتخاب کشور مناسب کمک می‌کند. وقتی تصمیم به سفر و زندگی در کشور دیگر گرفتید، قدم بعدی برنامه‌ریزی است. روش‌های رایج مهاجرت عبارتند از مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، خانواده، بازنشستگی، کارآفرینی، لاتاری و غیره.

مطمئن‌ترین روش مهاجرت به فرد و اولویت‌های او بستگی دارد. پیش از اینکه شروع به برنامه‌ریزی کنید، باید مطمئن شوید که واقعا خواهان مهاجرت هستید و درک کنید که چه انتظاری از این تجربه دارید. با بررسی روش‌های موجود و ارزیابی مهاجرت تحصیلی توسط تیم با تجربه لتس گو یونی به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مهاجرت تحصیلی، مطمئن‌ترین روش مهاجرت

اما واقعا بهترین و مطمئن‌ترین روش مهاجرت کدام است؟ مهاجرت تحصیلی بهترین، آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای متقاضیان مهاجرت است. با پذیرش در یک موسسه آموزشی معتبر در کشور مقصد، ویزای تحصیلی دریافت می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد به طور قانونی در آن کشور زندگی و تحصیل کنید.

این ویزا در مقایسه با ویزای توریستی یا کاری، ثبات و امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد و پس از اتمام تحصیلات، می‌توانید برای اقامت دائم یا کار در آن کشور درخواست دهید. این امر، مهاجرت تحصیلی را به عنوان پلی برای اخذ تابعیت و زندگی دائمی در کشوری توسعه یافته تبدیل می‌کند.

تحصیل در دانشگاه‌های معتبر بین المللی، نیز فرصتی عالی برای ارتقای سطح دانش، مهارت‌ها و تخصص شما در رشته‌ی تحصیلی مورد علاقه‌تان فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا در بازار کار بین المللی حرفه‌ای‌تر عمل کنید و شانس بیشتری برای یافتن شغل‌های پردرآمد داشته باشید.

در حین تحصیل، با افراد مختلفی از سراسر دنیا آشنا خواهید شد که می‌توانند به دوستان، همکاران و یا شرکای تجاری شما در آینده تبدیل شوند و این شبکه‌ی ارتباطات بین المللی می‌تواند به نفع شما در زمینه‌های مختلف تحصیلی، شغلی و حتی شخصی عمل کند. به طور کلی مهاجرت تحصیلی، هم دنیای آکادمیک شما را درخشان می‌کند و هم آینده شغلی شما را تامین.

علاوه بر این، به دلیل اینکه دانشجویان عموما تنهایی از این طریق اقدام می‌کنند، می‌توانند به استقلال و خودباوری برسند. مهاجرت به تنهایی تجربه‌ای چالش‌برانگیز، اما ارزشمند است و یادگیری حل مشکلات به تنهایی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی و سازگاری با محیط جدید، مهارت‌های مهمی هستند که در این مسیر به دست خواهید آورد.

راحت‌ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

شاید برای شما سوال شود راحت‌ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی کدام کشور است؟ با وجود بودجه‌های بین‌المللی که توسط دانشگاه‌ها و دولت تامین می‌شود، تحصیل در خارج از کشور آسان‌تر از گذشته شده است. تحصیل در خارج از کشور ممکن است برای بسیاری چالش‌برانگیز باشد، اما با انتخاب درست دوره‌های تحصیلی و کشور مقصد، می‌تواند تجربه‌ای هموار باشد. راحت‌ترین مقاصد تحصیلی عبارتند از:

انگلستان

انگلستان، خانه‌ی موسسات آموزشی مشهور جهان مانند کمبریج و آکسفورد است و سایر دانشگاه‌های این کشور نیز به طور مداوم در میان بهترین‌های جهان قرار دارند و پیشرو در زمینه تحقیق و نوآوری هستند. این کشور مقصدی ایده‌آل برای متقاضیانی است که از توانایی مالی کافی برخوردار باشند.

کانادا

تقریباً هر کسی می‌تواند برای تحصیل در کانادا اقدام کند! این کشور زیبا اغلب تحت الشعاع همسایه آمریکایی خود قرار می‌گیرد، اما به طور چشمگیری به یکی از محبوب‌ترین مقاصد تحصیلی در جهان تبدیل شده است. بیش از ۱۰۰ دانشگاه در کانادا وجود دارد که شش دانشگاه از آنها به طور مداوم در بین ۱۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند. شما تقریباً می‌توانید هر رشته تحصیلی را در اینجا پیدا کنید و شهریه‌ها به طور کلی بسیار کمتر از سایر مقاصد انگلیسی زبان از جمله ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا است.

هلند

تحصیل در هلند نسبت به بریتانیا، آمریکا یا استرالیا نسبتاً مقرون به صرفه است و ۷ دانشگاه در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی آموزش عالی تایمز دارد. هرساله بیش از ۷۵۰۰۰ دانشجو هلند را انتخاب می‌کنند و در رشته‌های مختلف به زبان انگلیسی تحصیل می‌کنند. هلند در میان تمام کشور‌هایی که زبان انگلیسی زبان رسمی آنها نیست، بیشترین تعداد دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد.

آلمان

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دانشجویان بین‌المللی ساکن در آلمان، بدون در نظر گرفتن کشور‌های دیگر به عنوان اولویت اول، آلمان را به عنوان برترین مقصد تحصیلی انتخاب کرده‌اند. اکثر پاسخ‌دهندگان، نبود شهریه را به عنوان عاملی که آنها را برای تحصیل در آلمان متقاعد کرده است، ذکر کرده‌اند. این یافته‌ها مطابق با نتایج مطالعه‌ای است که توسط سرویس تبادل دانشجوی آلمان (DAAD) و مرکز آلمانی تحقیقات آموزش عالی و علوم (DZHW) انجام شده است.



راحت‌ترین کشور برای گرفتن ویزای دانشجویی کدام است؟

کانادا به دلیل پروسه‌ی درخواست شفاف و دانشجو‌محور، اغلب به عنوان یکی از آسان‌ترین کشور‌ها برای اخذ ویزای دانشجویی شناخته می‌شود.

آیا می‌توانم همزمان با تحصیل در خارج از کشور کار کنم؟

در بسیاری از کشورها، دانشجویان بین‌المللی مجاز به کار پاره وقت در حین تحصیل هستند. حتما قوانین و مقررات خاص کشور مورد نظر خود را بررسی کنید.

آیا می‌توانم خودم برای ویزای دانشجویی اقدام کنم؟

در حالی که امکان درخواست شخصی وجود دارد، گرفتن مشاوره از یک موسسه مهاجرتی که به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی فعالیت دارند می‌تواند روند کار را ساده‌تر کرده و احتمال موفقیت شما را افزایش دهد. موسسه مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی در این مسیر همراه شماست.



مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی

همانطور که درخواست پذیرش برای دانشگاه به اندازه صلاحیت تحصیلی شما اهمیت دارد، ارائه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی نیز مهم است. اگر مطمئن نیستید که لیست کلی مدارک شامل چه عناوینی می‌شود، نگران نباشید، مدارک مورد نیاز عبارتند از:


۱. فرم درخواست پذیرش
۲. انگیزه نامه یا SOP
۳. ریزنمرات رسمی تحصیلی
۴. توصیه نامه
۵. رزومه یا CV
۶. نمرات آزمون‌های استاندارد
۷. گذرنامه معتبر
۸. عکس‌های پاسپورتی
۹. کارت شناسایی با عکس
۱۰. مدارک اثبات تمکن مالی
۱۱. مدرک زبان مورد نیاز هر کشور


به یاد داشته باشید که هر دانشگاه و هر کشور ممکن است الزامات خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است برخی دانشگاه‌ها به تمام مدارک این لیست نیاز نداشته باشند و یا برای رشته‌های خاص، مدارک دیگری را نیز درخواست کنند. قبل از اقدام برای هر دانشگاه، حتما به وب سایت آن دانشگاه مراجعه کنید و بخش مربوط به "مدارک مورد نیاز" را به دقت مطالعه کنید.

کلام پایانی

آدم تنها به سختی می‌تواند از پس تمام مراحل اپلای و مهاجرت بربیاد و بدون کمک یک موسسه کل پروسه می‌تواند خیلی سخت و حتی دلسرد کننده باشد. بهتر است از کسی که فکر می‌کنید می‌تواند شما را راهنمایی کند، کمک بگیرید. تیم لتس گو یونی تمام حمایتی که برای مهاجرت نیاز دارید از شما می‌کند و بهترین روش‌ها و کشور‌ها را با توجه به شرایط‌تان به شما پیشنهاد می‌دهد.
 
مهاجرت تحصیلی به عنوان یکی از روش‌های قانونی و مطمئن برای مهاجرت به کشور‌های توسعه یافته، مزایای متعددی را برای متقاضیان به ارمغان می‌آورد. این روش نه تنها به شما کمک می‌کند تا سطح تحصیلات و مهارت‌های خود را ارتقا دهید، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای زندگی، کار و اقامت در کشوری دیگر پیش روی شما قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • فردوسی متعلق به تمامی فارسی‌زبانان است
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی