Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:50:49 GMT

اینترنت ثابت در خراسان رضوی برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۷۸۷

اینترنت ثابت در خراسان رضوی برقرار شد

مدیر روابط عمومی مخابرات خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا از زمان اتصال اینترنت گوشی‌های تلفن همراه  در استان خراسان رضوی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تصمیم های مربوط به برقراری اینترنت از طریق شورای امنیت ملی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت واحد و سراسری اتخاذ می‌شود.

عیسی حسن پور افزود: هم اکنون اینترنت ثابت در استانهای خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، همدان، زنجان، گلستان، یزد، ایلام، سمنان، قزوین و چهار محال و بختیاری وصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سطح دسترسی اینترنت ثابت در این استان‌ها تمام سایت ها را شامل می‌شود.

شرکت مخابرات خراسان رضوی هم‌کنون خدمات رسانی به چهار میلیون و ۵۰۰ مشترک تلفن همراه و دو میلیون و ۵۰۰ مشترک تلفن ثابت را بر عهده دارد.

برچسب‌ها اینترنت مشهد خراسان رضوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت مشهد خراسان رضوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اینترنت مشهد خراسان رضوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در گفتگو با خبرنگار جام جم در خصوص آخرین وضعیت پروژه ملی توسعه فیبرنوری در استان، با اشاره به اهتمام جدی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت های ارتباطی کشور با اجرای پروژه ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTH)، از اجرای ۴۵۰ کیلومتر  فیبر نوری در ۲۵ شهر استان، خبر داد. مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طرح ملی فیبر نوری در ۲۵ شهر خراسان شمالی  و با پیش بینی اجرای بیش از ۶۵۰ کیلومتر فیبرمورد نیاز اجرایی می شود و در حال حاضر  عملیات اجرای پروژه در ۲۵ شهر استان آغاز شده است و در ۱۰شهر عملیات اجرای طرح فوق بیش از  ۸۰ درصد پیشرفت داشته است. وی اظهارکرد:تاکنون ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری جهت دسترسی منازل و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت در استان، اجرا شده است. وی بیان کرد:عملیات حفاری جهت  اجرای این طرح در شهرهای فاروج، آشخانه، گرمه، صفی آباد،راز، یکه صعود،شوقان،درق،حصار گرمخان،زرق آباد، بام و غلامان پایان یافته و در سایر نقاط نیز درصد قابل توجهی از کار اجرایی شده است. علی اصغرپور یادآور شد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (ftth) در تمامی شهرهای خراسان شمالی به جز شهر بجنورد توسط مخابرات منطقه خراسان شمالی درحال اجرا می باشد. علی اصغرپور با اشاره به اهمیت این پروژه در راستای ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند و کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: با هدف پیشبرد هر چه بهتر این پروژه تاکنون جلسات مستمر و متعددی در  کمیته راهبری توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها با دستگاه های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار شده  و امیدواریم با تلاش و پشتکار همکاران حوزه های مختلف مخابرات منطقه و تعامل سازنده سایر دستگاههای مرتبط و به ویژه با حمایت استاندار خراسان شمالی،  بزودی شاهد اجرای کامل و بهره برداری این پروژه در سطح استان باشیم./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • تلفن ثابت سازمانی
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه