Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان قزوین با رقمی معادل ۹۸۰ هزار نفر تحت پوشش آبرسانی مستمر قرار دارند که از این میان ۶۴ درصد الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

داراب بیرنوندی افزود: سرانه مصرف ماهانه برای خانوارهای پر مصرف در قزوین بالاتر از ۱۵ متر مکعب است که در این رابطه باید فرهنگسازی لازم از سوی رسانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۵ کیلومتر شبکه آبرسانی و خط انتقال در استان قزوین بازسازی و اصلاح شده است، گفت: شرکت آب و فاضلاب برای مصرف بهینه آب شرب در استان اقدامات بسیاری را در دستور کار قرار می‌دهد و لازم است که مردم نیز با مصرف الگوی بهینه به ایجاد نتایج بهتر کمک کنند.

بیرنوندی به تشویق مشترکانی که مصرف بهینه دارند، اشاره کرد و گفت: هر خانواری که بتواند در مدت یک ماه تا سقف ۱۵ متر مکعب مصرف آب داشته باشد، به ازای هر متر مکعب ۱۶۲ تومان از هزینه پرداختی کاسته می‌شود تا بلکه مشترکان دیگر نیز برای الگوی مصرف بهینه تشویق شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: مشکل کمبود آب در استان جدی است و اگر مدیریت صحیحی بر روی مصارف آبی انجام نشود تا ۱۰ سال آینده مردم استان در تامین آب شرب با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

آب شرب جمعیت شهری استان قزوین با ۱۷۳ حلقه چاه و ۲ هزار و ۱۹۷ کیلومتر شبکه و خط انتقال تامین می‌شود.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب قزوين استان قزوین سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب قزوين استان قزوین سرانه مصرف آب شركت آب و فاضلاب قزوين استان قزوین سرانه مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت