Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیل فروردین ماه به ۲۷ شهر و بیش از ۳۷۰ روستا در استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: تاکنون در بخش مسکن از ۱۶ هزار واحد خسارت دیده، ۱۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی که به حدود هفت هزار و ۲۰۰ واحد تاکنون تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰۰ واحد از تعداد واحدهای معرفی به بانک احداثی بوده است، گفت: کار تعمیر واحدهای تعمیری در مناطق سیل زده استان تقریبا به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی اظهار داشت: در بخش ماژین دره شهر به ۳۷۰ واحد احداثی تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: تسهیلات به ۷۲۰ واحد تعمیراتی در بخش ماژین نیز پرداخت شده که کار این واحدها به اتمام رسیده است.

کد خبر 4778400

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بوشهر بارش برف شهرکرد ایلام راهپیمایی قیمت بنزین هفته بسیج قزوین گرگان بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در کاشان با اشاره به اینکه ۱۷ گروه ارزیاب در استان مشغول ارزیابی خسارت‌های ناشی از سیل هستند، گفت: باید علت بروز حوادث ریشه یابی شود تا از بروز مشکلات مشابه جلوگیری شود.
منصور شیشه فروش افزود: در بحث جبران خسارت در بخش کشاورزی سیاست دولت این است که بیمه باید پرداخت کند چراکه سال گذشته هزارو۸۰۰ میلیارد ریال غرامت بیمه کشاورزی در استان اصفهان پرداخت شد.
وی گفت: همچنین در پی بارش‌های اخیر همچنین ۷۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های کاشان، اردستان، آران وبیدگل در اثر سیل آسیب دیده است.
منصور شیشه فروش افزود: صندوق خسارت ساختمان‌ها از حوادث طبیعی در کشور تاسیس شده و بنیاد مسکن موظف شد، خانه‌های مسکونی که خسارت دیده اند را ثبت سامانه کرده تا صندوق یادشده جبران خسارت کند.
وی ادامه داد:بسته بودن مسیر طبیعی رودخانه‌ها از عوامل تشدید سیل است و باید با ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها مقابله شود.
شیشه فروش افزود: بارش‌های شبانه روز گذشته از قبل پیش بینی و اطلاع رسانی لازم به دستگاه‌ها شده بود و شهرستان به حالت آماده باش در آمده و تیم‌های عملیاتی به موقع وارد شدند و با محوریت فرمانداری و دیگر بخش‌ها برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بارش‌های رگباری باران در مقطع کوتاه موجب شد سیلاب و گل و لای از چند حوزه رودخانه‌ای کاشان فعال شود و مسیر رودخانه‌های حیدر و گازرگاه به شکل خاص فعال و از حوزه آبریز قهرود و جوینان و حوزه آبریز پایین دست «دره» سیلاب وارد و در بلوار امام رضا (ع) و محله گازرگاه فین بزرگ و یزدآباد آب جاری شد.
شهرستان کاشان با جمعیت ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی