Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‍های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ طی روزهای ۷ و ۸ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، ۸ تیم برتر رقابت های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان قزاقستان مجوز حضور در این مسابقات را خواهند داشت.

بر اساس تصمیم هیأت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، گروه بندی مسابقات جام جهانی با سیستمی جدید انجام می شود به نحوی که تیم اول رقابت‌های جهانی با تیم های چهارم، پنجم و هشتم و تیم دوم نیز با تیم های سوم، ششم و هفتم همگروه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم های روسیه، ایران، قزاقستان و کوبا در گروه یک و تیم های ازبکستان، گرجستان، ژاپن و چین هم در گروه دو قرار گرفتند. با توجه به گروه بندی این مسابقات می توان به وضوح دید که تیم ملی کشورمان کار بسیار سختی را برای صعود به مرحله نهایی پیش رو دارد.

در همین راستا حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران به خبرنگار مهر گفت: روزهای پایانی اردوی آماده سازی را پشت سر می گذاریم که خوشبختانه هیچگونه مشکلی از نظر روحی و جسمی در بین ملی پوشان وجود ندارد.

وی در خصوص گروه بندی جام جهانی نیز تصریح کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و باید با سه تیم توانمند و مدعی مصاف کنیم. طبق برنامه باید در مسابقه اول به مصاف تیم روسیه برویم و در دیدارهای بعدی با کوبا و سپس با تیم قزاقستان مصاف کنیم. البته شرایط تیم ایران هم بسیار خوب است و امید فراوانی به صعود از گروه خودمان داریم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: نفرات ملی پوش طی روزهای قبل مشخص و معرفی شدند و تا پایان هفته باید در اردو به تمرین بپردازند. فرنگی کاران طبق برنامه کادر فنی در تمرینات نوبت صبح امروز، تمرین کشتی را در دستور کار دارند و عصر امروز استراحت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ تهران به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: رضا خدری- پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی- شیرزاد بهشتی طلا

۶۳ کیلوگرم: محمد نوربخش- سامان عبدولی

۶۷ کیلوگرم: حامد تاب- محمدجواد رضایی- محمد الیاسی

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی – امین کاویانی نژاد

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی- پژمان پشتام- رسول گرمسیری

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی- جمال اسماعیلی

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری- رامین طاهری

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی- مهدی بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی - امین میرزازاده

کد خبر 4778383 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی جام جهانی کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی فدراسیون والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک