Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:15:42 GMT

تسهیل در سرمایه‌گذاری اولویت مدیران باشد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۴۶۷

تسهیل در سرمایه‌گذاری اولویت مدیران باشد

ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مدیران باید تسهیل گری در امر سرمایه گذاری را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

سعید زرین فر در همایش تجلیل از عبدالزهرا وطن دوست، مدیرعامل مجموعه صنعتی پلیمر بوشهر و رونمایی از کتاب زندگینامه او اظهار کرد: خصوصیات یک کارآفرین موفق، خلاقیت، دارا بودن شوق و اشتیاق، عشق به ایده و کار خود، پشتکار، آینده نگری و داشتن روحیه ریسک پذیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آقای وطن دوست یکی از مصادیق کارآفرینان موفق است، بیان کرد: ایشان در شرایط خاص سالهای اول دهه ۶۰ که چهره محرومیت بر استان بوشهر نقش بسته بود و استان ما نیز به نوعی درگیر جنگ بود فعالیت صنعتی را در این منطقه را آغاز کرد و در این مدت گام های بسیار بزرگی برداشته است.

زرین فر تصریح کرد: ضمن ارزش گذاری و تحسین ایشان، امیدواریم در فصل جدید، آقای وطن دوست، فرزندان و همکاران متخصص و دلسوز ایشان کارهای جدیدی را آغاز و همچنان در توسعه استان و اشتغال فرزندان این منطقه موثر و موفق باشند.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به دیدگاه استاندار، کوتاه شدن روند و فرآیند پیگیری سرمایه‌گذاری ها یکی از برنامه های جدید دستگاه های اقتصادی است و مدیران و مجموعه سازمانی مربوطه باید موضوع تسهیل گری و حمایت همه جانبه از کارآفرینان را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار بوشهر توليد پلیمر کارآفرینی صنعت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان