Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:35:20 GMT

پسر اسطوره در لیست بازیکنان میلان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۵۵۸

فرزند مدافع اسطوره‌ای باشگاه میلان، این شانس را دارد در یک مصاف حساس، اولین بازی خود برای تیم دوران بازیگری پدرش را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیل مالدینی فرزند پائولو مالدینی مدافع و کاپیتان سابق تیم فوتبال میلان برای بازی امشب روسونری مقابل میلان در هفته سیزدهم سری A در فهرست 21 نفره این تیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیل مالدینی که ماه گذشته 18 ساله شد، اخیراً قراردادش با باشگاه میلان را تا سال 2024 تمدید کرد. او که برخلاف پدرش به عنوان یک مهاجم بازی می‌کند، پیش از این هرگز شانسی برای بازی در تیم اول باشگاه میلان نداشت.   پائولو مالدینی رکورددار بازی در سری A است و به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. او تمام دوران بازیگری‌اش را در تیم میلان سپری کرد و با این تیم 25 جام از جمله 5 قهرمانی در اروپا و هفت قهرمانی در سری  A کسب کرد. او که کاپیتان میلان و تیم ملی ایتالیا بود، 100 بار پیراهن آتزوری را به تن کرده است.   میلان امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف ناپولی می‌رود. این تیم اکنون در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط جدول فاصله دارد.   منبع: تسنیم انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

 اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش ایرنا، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ پله به متلک روماریو روماریو به پله: خفه شو!

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد