Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد 20 دی 1360 ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. مه لقا باقری، بازیگر کشورمان متولد سال 1360 در تهران است. 

مه لقا باقری بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است. او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.

تمایلات طنز گونه جواد عزتی در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب هزار ۶۱۵ اتاق و هفت خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: روز هشتم فروردین ۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد چهارهزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش لرستان پذیرش شده‌اند

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تا کنون هفت هزار ۵۰۱ خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش‌وپرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه امکان‌پذیرش روزانه بیش از هشت هزار نفر در اماکن آموزش‌وپرورش وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفرروز از اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش بهره برده‌اند.

عزتی، بیان داشت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به‌منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir برای خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6064142

دیگر خبرها

  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران