Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کورش حسنی رئیس اداره امور کتابخانه‌های گچساران گفت:  این تعداد کتاب در بین مناطق محروم از کتابخانه عمومی با مشارکت کتابداران گچساران توزیع شده است.

او بیان کرد: اجرای طرح عضویت رایگان از دیگر برنامه‌های مهم فرهنگی برای افزایش سرانه مطالعه کتاب بین مردم در این شهرستان در طول هفته کتاب و کتابخوانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی برپایی نمایشگاه کتاب در تمام کتابخانه‌های عمومی گچساران، بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌های عمومی، تجلیل از کتابداران برتر، نشست‌های نقد کتاب و شاهنامه خوانی از دیگر برنامه‌های مهم هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان بوده است.

بیست و چهارم تا سی ام آبان ماه به‌عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نام‌گذاری شده است.

حسنی عنوان کرد: تعداد کتابخانه‌های عمومی گچساران ۱۳ باب است که بیش از ۱۰۰ هزار نسخه کتاب با موضوع‌های مختلف ادبی، تاریخی، جغرافیایی، سیاسی و علمی در این مراکز وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران تصریح کرد: هم اکنون هشت هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند.

حسنی گفت: انجام آموزش‌های خوشنویسی، نشست‌های ادبی، شاهنامه خوانی، قصه خوانی و سایر برنامه‌های فرهنگی باعث استقبال بیشتر از کتابخانه‌های عمومی شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت:فضای کتابخانه‌ای ، مطالعه، در این شهرستان نسبت به سال ۱۳۸۴ بیش از سه برابر افزایش یافته است.

حسنی اظهار داشت: سرانه کتابخانه‌های عمومی گچساران که در ۱۴ سال پیش کمتر یک متر بود هم اکنون به سه متر مربع افزایش یافته است.

او عنوان کرد:تعداد کتابخانه‌های عمومی گچساران که در سال ۱۳۸۴، ۶ واحد بود هم اکنون به ۱۳ باب افزایش یافته است.

حسنی ابراز داشت: هم اکنون یک واحد کتابخانه عمومی در کوی رادک شهر دوگنبدان با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست. انتهای پیام/غ توزیع کتاب رایگان در گچساران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان