Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران نفت مسجدسلیمان کری خوانی جالبی برای تیم های لیگ برتری در ورزشگاه آزادی انجام دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه موفقیت های خود در لیگ برتر نوزدهم موفق شد در ورزشگاه آزادی نیز دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون را شکست بدهد.


هواداران این تیم که از نتایج این فصل نفت با هدایت مهدی تارتار بسیار خوشحال هستند، روز گذشته کری خوانی جالبی برای تیم های لیگ برتری انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندک هوادارانی که برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند، همراه خود نوار هشدار که معمولا برای مکان های ناایمن به کار برده می شود به ورزشگاه بردند و با باز کردن این نوار به تیم های لیگ برتری بابت قدرتمندی تیم خود هشدار دادند. آنها نوار خطر را در سکوی میهمان باز کردند تا به این شکل برای پرسپولیس و سایر تیم ها کری بخوانند.


نفت مسجدسلیمان که همواره یکی از تیم های پایین جدولی فوتبال ایران بوده، امسال با سرمربیگری مهدی تارتار روزهای متفاوتی را تجربه می کند. این تیم با گذشت 11 هفته از رقابت های لیگ و دو هفته از جام حذفی هیچ شکستی را تجربه نکرده و اکنون ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با کسب 17 امتیاز و به واسطه گل زده کمتر نسبت به تراکتور در رده ششم لیگ برتر قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GIZ برچسب ها: نفت مسجد سلیمان ، پرسپولیس ، لیگ برتر ، کالدرون ، گابریل کالدرون ، باخت پرسپولیس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان پرسپولیس لیگ برتر کالدرون گابریل کالدرون باخت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز سه‌شنبه را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. سرخپوشان ایران تمرین امروز را هم، در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین سه‌شنبه بودند. با اتمام فیفادی و تمام شدن تعطیلات اوسمار، تمرینات پرسپولیس از روزهای آینده به شکل جدی‌تری برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پیگیری خواهد شد.

نکته جالب توجه این تمرین این بود که امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

حسین بادامکی، معاون باشگاه نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!