Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگشت به کار کارگران هفت‌تپه گفت: رفع مشکل کارگران این شرکت از طریق دادستان کل کشور در حال پیگیری است.

او افزود: مسئولان و شورای تامین استان خوزستان به‌ویژه استاندار برای رفع مشکل کارگران هفت‌تپه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و این پیگیری‌ها در آینده نزدیک نتیجه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری همراهی کارگران برای رفع مشکل شرکت هفت‌تپه را ضروری خواند و از آن‌ها خواست دست از اعتصاب بکشند و فعالیت خود را در کارخانه از سر بگیرند.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است با همراهی کارگران چرخ تولید و اقتصاد بچرخد و فضایی آرام در موقعیت حساس کنونی ایجاد شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه سهامدار شرکت هفت‌تپه قول رفع برخی مشکلات را داده است، اظهار داشت: امیدواریم در هفته جاری نشستی با سهامدار شرکت داشته باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت تولید و اقتصاد تصریح کرد: کارگران خط مقدم تولید هستند و نقش مهمی در تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری دارند.

سید راضی نوری بیان داشت: ما از طریق قانون پیگیر مطالبات کارگران هستیم لذا از کارگران انتظار می‌رود با مسئولان همراه باشند و بهانه به دست دشمنان ندهند.

حجت الاسلام سید محمد امام امام جمعه شوش نیز دیروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از سوی مسئولان ذیربط در دست پیگیری است.

او اظهار کرد: انتظار داریم باتلاش نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه پیگیری و رفع شوند.

حدود ۴۰۰ نفر از کارگران بخش کشاورزی شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت‌تپه امروز شنبه نیز با حضور مقابل فرمانداری شوش خواستار پرداخت حقوق معوقه مرداد، شهریور و مهر خود شدند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه چهارشنبه هفته گذشته ۲۹ آبان‌ماه طی بخشنامه‌ای تمام واحد‌های این کارخانه به غیر از واحد حراست را بدلیل اعتصاب و تامین نشدن منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران تعطیل اعلام کرد. وی تاکید کرده است که این تعطیلی تا اتمام اعتصاب‌ها و شروع به کار پرسنل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

پرداخت حقوق کارگران هفت تپه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن