Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن طباطبایی دیدار با وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: تا پایان پروسه کسب امتیاز ورودی المپیک ۶ تورنمنت از رقابتهای کاراته دیگر پیش روی تیم های کاراته مردان و زنان کشورمان وجود دارد. رویدادهایی سخت و بسیار مهم که باید ملی پوشان چون گذشته با قدرت پیش بروند و امتیازات لازم را برای قطعی کردن سهمیه های خود به داشته های قبلی اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید از دکتر سلطانی فر تشکر کنم که هر زمان نیاز به کمک داشتیم، ایشان خیلی سریع ما را پذیرفته و با طرح موضوع دستور پیگیری دادند و مشکلات رفع شده است. در این دیدار نیز گزارشی از آخرین شرایط تیم ملی، فرآیند کسب سهمیه المپیک، برنامه های تیم ملی و مسابقاتی که تا بازیهای المپیک در پیش داریم برای ایشان تشریح شد. 

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه حداکثری حضور در بازیهای المپیک خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: رسیدن به سهمیه های المپیک با پروسه ای که فدراسیون جهانی تعریف کرده بسیار سخت و دشوار است. خدا را شکر تیم ملی کشورمان روند خوبی در این پروسه در پیش گرفته و اغلب نفرات ما شرایط خوبی در جدول رنکینگ WKF  دارند. به امید خدا با ادامه همین روند بیشترین ظرفیت را برای حضور در المپیک خواهیم داشت.

طباطبایی ادامه داد: آخرین تورنمنتی که تیم ملی در سال ۲۰۱۹ پیش رو دارد رقابتهای کاراته وان مادرید است که طی روزهای آینده برنامه اعزام ملی پوشان انجام خواد شد. با دیدارهای که از تمرینات تیم ملی داشته و گفتگویی که با کادر فنی داشتم، شرایط خوبی را در این رقابتها برای اعضای تیم پیش بینی می کنم. به امید خدا بعد از بازگشت تیم از اسپانیا، در خصوص رویدادهای باقی مانده هماهنگی های لازم با مربیان تیم ملی خواهیم داشت. 

وی در خصوص انتخاب جواد سلیمی به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در المپیک هم گفت: انتخاب سلیمی در واقع اولین سهمیه قطعی کاراته برای المپیک است. از میان ۷۰۰ داور جهانی تنها ۱۴ نفر برای قضاوت در بازیهای المپیک انتخاب شده اند که یکی از آنها رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته ایران است. این یک افتخار برزگ برای کاراته است. سلیمی از برجسته ترین داوران جهان است که مزد تلاش و زحمات چند ساله خود را گرفت. 

رئیس فدراسیون کاراته در پایان گفت: در تلاشیم مکانی را به عنوان خانه کاراته راه اندازی کنیم. در این خصوص با وزیر هم صحبت هایی شده است. اگر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم، آن زمان است که می توانیم بگویم در کاراته کاری ماندگار انجام داده ایم. چند مکان را به وزارت ورزش پیشنهاد داده ایم و به امید خدا این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد. 

کد خبر 4778414

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته سیدحسن طباطبایی تیم ملی کاراته تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی فدراسیون والیبال والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

کد خبر 6085527 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید
  • تامین آب شرب مجتمع جارچلو شهرستان میاندوآب از محل مجتمع ساحل راست
  • تلاش برای زندگی؛ از پرورش مرغ و کاشت سبزی تا تولید عسل در حیاط خانه