Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استرالیایی نژاد پرست به یک زن مسلمان محجبه باردار در یک قهوه خانه در غرب سیدنی حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، فعالان شبکه های اجتماعی به انتشار یک فیلم ویدیویی اقدام کردند که در آن حمله نژادپرستانه و وحشیانه یک مهاجم استرالیایی را به یک زن مسلمان محجبه در یکی از قهوه خانه های سیدنی نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ویدیویی که دوربین های این قهوه خانه آن را ثبت کرده است، نشان می دهد که یک مرد به یک میز که سه زن مسلمان محجبه پشت آن نشسته بودند، نزدیک می شود و سپس به یکی از آنها که باردار بود، ناسزا می گوید.

این مرد مهاجم استرالیایی به «رنا الاسمر»(31 ساله) حمله کرد، رنا الاسمر به زمین افتاد و مرد مهاجم به سر این زن با پا ضربه زد؛ قبل از اینکه مردم حاضر در این قهوه خانه وی را دور کنند.

 

پلیس گزارش داد: این زن مسلمان در ماه هشتم بارداری قرار دارد و به دلیل حمله فرد مهاجم مورد آسیب جسمی قرار گرفته است.

اتحادیه شوراهای اسلامی استرالیا در این باره گفت: فرد مهاجر به این زن مسلمان، وی و دوستانش را با الفاظ زشت و ضد اسلامی مخاطب قرار داده و به این زن باردار حمله کرده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راهپیمایی مساجد هفته بسیج اردبیل کتاب اصفهان کانون های مساجد حمله نژادپرستانه مسلمان استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم

بسیاری از افرادی که از سایر ادیان به دین اسلام می‌گروند، پس از آشنایی با آن دچار تحول می‌شوند و به پاسخ سوالات خود می‌رسند. یکی از این افراد عایشه مرسدس است که ماجرای آشنایی او با اسلام را در ویدئوی زیر از زبان خودش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم