Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله ستوده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد فوتی و زخمی نتیجه ۱۴ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی هفته گذشته در جاده‌های جنوب استان ذکر کرد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ درصد تصادف‌های این مدت ناشی از واژگونی و بقیه برخورد ۲ وسیله نقلیه بایکدیگر، عابر پیاده و موتورسیکلت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستوده بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و اظهار داشت: وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در محورهای ارتباطی جنوب این استان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی شامل ایرانشهر، بمپور، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

برچسب‌ها پلیس راه سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای زاهدان انتظامی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای زاهدان انتظامی ایرانشهر پلیس راه سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای زاهدان انتظامی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو

وقوع تیراندازی جمعی در شیکاگو آمریکا به مرگ یک کودک و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند

دیگر خبرها

  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان با ۱۱ کشته
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته
  • حمله با چاقو در سیدنی ۶ کشته برجا گذاشت + فیلم