Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر در پرداخت مطالبات از استان‌های پیشرو است اظهار داشت: کارورزی سال ۹۶، بخشی از مطالبات روستا مرکزی، ارفاقی نیروهای استثنایی و اضافه تدریس در آینده ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نشست های استانی موضوع سوخت اشاره کرد و گفت: سوخت سرویس مدارس از دغدغه های همه سازمان و نهادهای استانی بود که مسئولان قول همکاری های لازم را در این موضوع دادند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر، شرط همکاری با سرویس مدارس در موضوع سوخت را ثبت‌نام سرویس‌های مدارس در سامانه سپند دانست و ادامه داد: هر سرویس مدرسه در صورت ثبت نام در سامانه سپند ۱۲۰ لیتر بنزین دریافت خواهد کرد.

دانش فر افزود: حدود دو هزار و ۷۰۰ سرویس در مناطق شهری و بیش از  ۴ هزار سرویس در مناطق روستایی فعال هستند که متاسفانه فقط ۳۰ درصد این سرویس های دانش آموزی در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.

لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات و مدارس

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد سرویس های دانش آموزان در سامانه سپند ثبت نام نکرده اند و استان در صورت تخصیص سوخت نیز دچار مشکل خواهد شد یادآور شد: آگاهی بخشی به رانندگان سرویس های مدارس و ثبت نام آن ها در سامانه سپند در این شرایط بسیار مهم است و شهرستان ها و مناطق استان در این راستا اقدام کنند تا استان در بحث سرویس دانش آموزی بدون مشکل باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: همه ارگان های نظامی و دولتی باید از سوخت سه هزار تومانی استفاده کنند و این افزایش سه برابری قیمت بنزین بدون شک برای آموزش و پرورش استان مشکلاتی در بر خواهد داشت که با مدیریت و تدبیر مدیران حل خواهد شد.

دانش فر خواستار مدیریت در مصرف برق در ادارات و مدارس شد و اضافه کرد: بدهی آموزش و پرورش استان به اداره برق حدود ۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است که از این مقدار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان آن در حوزه ادارات و حدود ۶ میلیارد آن نیز در حوزه مدارس است.

جذب نیروی خدماتی

وی با بیان اینکه حوزه های آموزشی و پرورشی نباید به دغدغه های مالی و پشتیبانی توجه ای داشته باشند تاکید کرد: حوزه توسعه مدیریت و پشتیانی آموزش و پرورش استان نه فقط در حوزه سخت افزاری بلکه در حوزه نرم افزاری نیز همراه و پشتیبان حوزه های آموزشی و پرورش خواهد بود و این حوزه ها باید به رسالت خود توجه کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: ۵ هزار مجوز در کشور برای جذب نیروی خدماتی صادر شده است و استان نیز به نسبت جمعیت دانش آموزی مجوزهای لازم را دریافت کرده است اما با توجه به عدم تعیین بودجه مصوب و اعتبار لازم هنوز اجرایی نشده است.

دانش فر نیاز مدارس کم برخوردار به نیروهای خدماتی را بیشتر از مدارس دیگر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از نوبت دوم برای همکاران خدماتی و همچنین استفاده از نیروهای خدماتی بازنشسته از روش هایی است که می تواند مدارس را کمک کند.

کد خبر 4778558

منبع: مهر

کلیدواژه: سرویس مدارس بوشهر سامانه سپند اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر بارش برف راهپیمایی شهرکرد ایلام هفته بسیج قیمت بنزین قزوین بنزین گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری