Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:50:19 GMT

تشکیل ۵۰۰ حلقه صالحین در شهرستان طبس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۴۸۱۲

تشکیل ۵۰۰ حلقه صالحین در شهرستان طبس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس به مناسبت هفته بسیج  گفت: حلقه صالحین  فعالیتی است که بسیج در زمینه مسائل فرهنگی، تربیتی و بصیرتی و گسترش این تفکر خصوصا در نوجوانان و جوانان برداشته است.  

او افزود: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در راه حفاظت از دستاورد‌های نظام نقش آفرین باشد بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‌تواند امید حفظ نظام را از آن‌ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش، با اشاره هر زمانی که تفکر بسیجی بر مسئولین ما حکم فرما بوده ما به پیش رفتیم و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کردیم، تصریح کرد: ولی زمانی که از این تفکر عقب نشینی کردیم ضربه خورده ایم پس به همین خاطر باید ما این تفکر را تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، ادامه داد: بسیج در صحنه‌های گوناگون از جمله دفاع مقدس، فتنه‌های گوناگون، فرهنگی، سازندگی و اقتصادی نقش آفرین بوده است و در واقع هر کجا که احساس نیاز شده است حتی خارج از مرز‌های ایران اسلامی، این بسیج بوده است که با حضور پرشور خدمت گذار بوده است.

او اظهار کرد: امروزه هم که دشمنان با تحریم‌های مختلف به دنبال سرنگونی ماست، در مقابل بسیج توانسه است که در زمینه اقتصاد نقش آفرینی کند و حدود ۲۳۰ هزار شغل را در کشور ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  تصریح کرد: تشکیل گردان‌های رزمی در زمینه امنیتی خود باعث عقب نشینی دشمن در مسائل امنیتی شده است، گشت‌های محله محور خواب را از چشم منافقان و فتنه گران ربوده است.

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز