Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع گفت: تا پایان عملیات عمرانی و خدماتی و عادی شدن وضعیت و زندگی جاری مردم عزیز، در کنار آنان بوده و همراه باسایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در مناطق زلزله‌زده، فعال و به تامین امکانات و نیازمندی‌ها خواهیم پرداخت.

به نقل از وزارت دفاع، در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان میانه و خسارت به ۶۶ روستای این شهرستان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با دستور گسیل امکانات به مناطق زلزله زده خواستار خدمات رسانی  به مردم غیور و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع در این خصوص گفت: با تشکیل قرارگاه مردم یاری در منطقه زلزله زده استان برای مدیریت، ساماندهی و سرعت بخشی به عملیات امداد و خدمت رسانی وزارت دفاع  به زلزله‌زدگان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی ابلاغی به معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع، دستور داد مجموعه سازمان های وزارت دفاع با نقش‌آفرینی گسترده، به گسیل امکانات لازم برای سرعت بخشیدن به عملیات امدادی و خدماتی و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان و رفع نیازهای ضروری زلزله‌زدگان عزیز از جمله اسکان موقت، تغذیه و خدمات عمرانی و بهداشتی اقدام نمایند.

مهندس سلیمانی در همین موضوع  از  اعزام ۱۰ها دستگاه کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل، باب کت به منظور آواربرداری از مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مقرر شد تعداد ۱۰۰ کانتینر ۴۰ فوت جهت اسکان موقت و انبار اثاثیه مردم آسیب دیده که از تهران اعزام شده است، با هماهنگی فرمانداری شهرستان میانه بین واجدین توزیع شود.

اکبر سلیمانی افزود: مجموعه معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع تا پایان عملیات عمرانی و خدماتی و عادی شدن وضعیت و زندگی جاری مردم عزیز، در کنار آنان بوده و همراه باسایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در مناطق زلزله‌زده فعال و به تامین امکانات و نیازمندی‌ها خواهد پرداخت.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این مراسم در تبریز در پادگان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
در سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.
در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرز‌های ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی