Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در بازار تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی به کلانتری ۱۱۳ بازار گزارش شد که پس از این موضوع ماموران برای بررسی پرونده وارد عملیات شدند.

وی افزود: این سرقت در روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه امسال اتفاق افتاد که در بررسی دو فرد مسلح با پوشاندن صورت خود وارد یک فروشگاه طلا فروشی شدند و که پس از مورد ضرب شتم قرار دادن کارگران فروشگاه مقدار ۹ کیلوگرم طلا را از این محل به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار لطفی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه‌ای که صورت گرفت، از کارگر این طلافروشی بازجویی‌هایی انجام شد که در نهایت مشخص شد که اظهارات این فرد ضد و نقیض است و با مشکوک شدن ماموران پلیس آگاهی به این فرد؛ وی دستگیر ومورد بازجویی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت که به همراه دو نفر دیگر از همدستانش با تشکیل باند سرقت از طلافروشی‌ها، ابتدا با عنوان کارگر وارد این فروشگاه شده و پس از بررسی محیط و ارزیابی آن برای اجرایی کردن نقشه سرقت خود وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند، گفت: تمام طلا‌های مسروقه به همراه تعدادی سلاح از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سردار لطفی اظهار کرد: به گفته مالک این فروشگاه متهم اول پرونده که اقدام به تشکیل باند سرقت کرده بود را از قهوه خانه سر خیابان محل فروشگاه استخدام کرد، لذا تاکید ما به اصناف این است که از کارگرانی که برای کار به نزد آن‌ها می‌آیند باید استعلامات لازم گرفته شود تا در آینده مشکلی برای کارفرما ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: کارمندان اخراجی پس از بیهوش کردن رئیس شرکت 9 هزار دلار ربودند فروش خودرو های سرقتی در شهرستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار تهران پایتخت پلیس آگاهی جرم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا ۲۰ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اعتمادآنلاین در گزارشی نوشت: وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند دختری جوان به بهانه خرید از منزل بیرون رفته ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام پلیسی ابراز داشت: خانواده دختر حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده او را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی معلوم شد این دختر به همراه یک مرد جوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده است. به این ترتیب ابتدا چهره مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و همراه دختر جوان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا ۳ سال با این دختر آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی موضوع را باخانواده او درمیان گذاشتم، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز با مخالفت های شدید خانواده او روبروشدم و چاره ای جز فراری دادن او نداشتم که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج کردم و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختر جوان تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888363

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / جدیدترین قیمت خانه در تهران
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران