Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های لس آنجلسی با درخشش ستاره های شان پیروز شدند.

طرفداری- در ادامه رقابت های بسکتبال NBA، بامداد امروز شاهد برگزاری 10 بازی بودیم.

در اولین بازی مهم روز، میامی هیت مهمان شیکاگو بولز بود. هیت که در این فصل عملکرد خارق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و رقبا را یکی پس از دیگری قلع و قمع کرده است، در این مسابقه هم به روند خوب خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسپولسترا در پایان یک بازی زیبا موفق شدند با نتیجه 116-108 پیروزی را از آن خود کنند. مثل گذشته، نمایش تیمی هیت در این مسابقه حرف اول را می زد. در دیگر بازی مهم، اوکلاهاماسیتی تاندر در خانه به مصاف لس آنجلس لیکرز رفت.

تاندر که چند روز پیش در LA مغلوب لیکرز شده بود، در این مسابقه خانگی نمی خواست برابر پادشاه و یارانش سر تعظیم فرود بیاورد. به همین منظور تاندر در این مسابقه تمام توان خود را به کار بست و در زمان هایی از بازی نیز از حریف سرسخت خود پیش افتاد اما نمایش بی نظیر لبران جیمز و آنتونی دیویس در کنار پرتاب های سه امتیازی به موقع دنی گرین، نتیجه مسابقه را به سود زردپوشان لیکرز رقم زد. در پایان بازی با برتری 130-127 لیکرز پایان یافت.

در دیگر بازی مهم بامداد امروز، فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود. مسابقه ای که رویارویی ستارگانی چون دمار دروزن و لامارکوس آلدریج با بن سیمونز و جوئل امیبد بود. در پایان یک بازی مهیج که سر تا سر آن شاهد دوئل بازیکنان با هم بودیم، این فیلادلفیا بود که توانست با حساب 115-104 پیروز شود.

در بازی سخت امروز، دنور ناگتس میزبان بوستون سلتیکس بود. دنور که در این فصل به مانند فصول گذشته، تیمی قدرتمند در فصل عادی نشان داده، به خوبی بازی را آغاز و از حریف قدر خود پیش افتاد. البته که بوستون در کوارتر سوم به بازی برگشت اما برای شکست دنور، این کافی نبود. سرانجام بازی با برتری 96-92 دنور پایان یافت. نکته ویژه در خصوص این بازی، مصدومیت کمبا واکر، ستاره بوستون بود.

در آخرین بازی مهم، از ساعت 07:00، لس آنجلس کلیپرز میزبان هیوستون راکتس بود. دو تیمی که از مدعیان اصلی کنفرانس غرب هستند، در لس آنجلس به مصاف هم قرار گرفتند. در پایان یک دیدار بسیار زیبا، پر امتیاز و نزدیک، با درخشش تیمی شاگردان داک ریورز به رهبری کوای لنارد و پال جرج، این کلیپرز بود که با حساب 122-119 پیروزی را از آن خود کرد. کوای در این مسابقه 24 امتیاز و پال جرج 19 امتیازی برای تیمش به دست آورد. در سوی مقابل نیز، جیمز هاردن 37 امتیاز، 8 ریباند و 12 اسیست داد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

نتایج کلی مسابقات امروز دیترویت پیستونز 103-128 آتلانتا هاوکس واشنگتن ویزاردز 118-125 شارلوت هورنتس بروکلین نتس 97-116 ساکرامنتو کینگز شیکاگو بولز 116-108 میامی هیت اوکلاهاماسیتی تاندر 130-127 لس آنجلس لیکرز فیلادلفیا سونی سیکسرز 104-115 سن آنتونیو اسپرز دالاس موریکس 101-143 کلیولند کاوالیرز دنور ناگتس 92-96 بوستون سلتیکس یوتا جاز 109-113 گلدن استیت وریرز لس آنجلس کلیپرز 119-122 هیوستون راکتس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس