Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیکرز برد و کلیپرز مغلوب هاردن شد.

طرفداری- در ادامه رقابت های بسکتبال NBA، بامداد امروز شاهد برگزاری 10 بازی بودیم.

در اولین بازی مهم روز، میامی هیت مهمان شیکاگو بولز بود. هیت که در این فصل عملکرد خارق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و رقبا را یکی پس از دیگری قلع و قمع کرده است، در این مسابقه هم به روند خوب خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسپولسترا در پایان یک بازی زیبا موفق شدند با نتیجه 116-108 پیروزی را از آن خود کنند. مثل گذشته، نمایش تیمی هیت در این مسابقه حرف اول را می زد. در دیگر بازی مهم، اوکلاهاماسیتی تاندر در خانه به مصاف لس آنجلس لیکرز رفت.

تاندر که چند روز پیش در LA مغلوب لیکرز شده بود، در این مسابقه خانگی نمی خواست برابر پادشاه و یارانش سر تعظیم فرود بیاورد. به همین منظور تاندر در این مسابقه تمام توان خود را به کار بست و در زمان هایی از بازی نیز از حریف سرسخت خود پیش افتاد اما نمایش بی نظیر لبران جیمز و آنتونی دیویس در کنار پرتاب های سه امتیازی به موقع دنی گرین، نتیجه مسابقه را به سود زردپوشان لیکرز رقم زد. در پایان بازی با برتری 130-127 لیکرز پایان یافت.

در دیگر بازی مهم بامداد امروز، فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود. مسابقه ای که رویارویی ستارگانی چون دمار دروزن و لامارکوس آلدریج با بن سیمونز و جوئل امیبد بود. در پایان یک بازی مهیج که سر تا سر آن شاهد دوئل بازیکنان با هم بودیم، این فیلادلفیا بود که توانست با حساب 115-104 پیروز شود.

در بازی سخت امروز، دنور ناگتس میزبان بوستون سلتیکس بود. دنور که در این فصل به مانند فصول گذشته، تیمی قدرتمند در فصل عادی نشان داده، به خوبی بازی را آغاز و از حریف قدر خود پیش افتاد. البته که بوستون در کوارتر سوم به بازی برگشت اما برای شکست دنور، این کافی نبود. سرانجام بازی با برتری 96-92 دنور پایان یافت. نکته ویژه در خصوص این بازی، مصدومیت کمبا واکر، ستاره بوستون بود.

در آخرین بازی مهم، از ساعت 07:00، لس آنجلس کلیپرز میزبان هیوستون راکتس بود. دو تیمی که از مدعیان اصلی کنفرانس غرب هستند، در لس آنجلس برابر هم قرار گرفتند. در پایان یک دیدار بسیار زیبا، پر امتیاز و نزدیک، با درخشش فوق العاده شاگردان داک ریورز به رهبری جیمز کوای لنارد و پال جرج، این کلیپرز بود که با حساب 122-119 پیروز شد. کوای 24 امتیاز و پال جرج 19 امتیاز آوردند و برتری تیمشان را رقم زدند. جیمز هاردن نیز در این مسابقه 37 امتیاز، 8 ریباند و 12 اسیست داد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

نتایج کلی مسابقات امروز

دیترویت پیستونز 128 آتلانتا هاوکس 103

واشنگتن ویزاردز 125 شارلوت هورنتس 118

بروکلین نتس 116 ساکرامنتو کینگز 97

شیکاگو بولز 108 میامی هیت 116

اوکلاهاماسیتی تاندر 127 لس آنجلس لیکرز 130

فیلادلفیا سونی سیکسرز 115 سن آنتونیو اسپرز 104

دالاس موریکس 143 کلیولند کاوالیرز 101

دنور ناگتس 96 بوستون سلتیکس 92

یوتا جاز 113 گلدن استیت وریرز 109

لس آنجلس کلیپرز 122 هیوستون راکتس 119

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال

آفتاب‌‌نیوز :

هفته هجدهم از سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم هندبال صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید. سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.

صنعت مس کرمان که در خانه از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد به سختی توانست پیروزی را از آن خود کند. گچسارانی‌ها در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و در اکثر دقایق بازی با صدرنشین لیگ پایاپای پیش می‌رفتند و اگر در دو دقیقه پایان بازی نیز بدشانس نبودند، می‌توانستند با یک امتیاز به خانه بازگردند که اینگونه نشد.

دد مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان دیار زاینده‌رود مهمان طبس بودند که در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز برتری شاگردان شهداد مرتجی ادامه یافت و در پایان این سپاهان بود که با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان مهم شد تا با کسب دو امتیاز بازی در رده چهارم جا خوش کند.

در دیگر بازی امروز بردی دیگر در کارنامه کازرونی‌ها ثبت شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هجدهمین دیدار خود در سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در شهر خرم آباد مهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بود که در نهایت توانست با حساب ۳۳ بر ۲۸ پیروز از زمین خارج شود تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار هفته هجدهم گیتی پسند که چهار پیروزی متوالی در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند برابر آلومینیوم اراک به زمین رفتند و با وجود اینکه نیمه‌اول را با پیروزی و اختلاف یک‌گله به پایان رساندند، اما در نیمه‌دوم توانستند برتری‌شان را به حریف دیکته کنند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ پیروز این میدان شوند تا همچون بازی رفت آلومینیوم را از پیش‌رو بردارند.

پیکان سبزوار نیز ششمین پیروزی خود را برابر پرواز هوانیروز کسب کرد و شمار امتیازات خود را به ۱۴ رساند.

فرازبام خائیز دهدشت نیز دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه سپاهان نوین را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶
پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸
زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳
فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵

با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان