Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:33:16 GMT

اختصاص سالن تخصصی به ورزش های رزمی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۶۴۴۰

اختصاص سالن تخصصی به ورزش های رزمی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یک سالن اختصاصی به هیئت ورزش های رزمی اختصاص یافته که به زودی در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد تا ورزشکاران در فضای بهتری به تمرین بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های رزمی استان ضمن تشکر از زحمات اسحاقی، رئیس این هیئت اظهار کرد: ورزش های رزمی دارای رشته های زیر مجموعه بسیار خوبی است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و تدوین یک برنامه منسجم، می‌تواند به رشد ورزش استان کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته وضعیت خوبی در ورزش استان داشتیم و به هیئت ورزش رزمی استان حدود 300 میلیون ریال کمک کردیم، امسال نیز حدود 50 میلیون ریال کمک داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اگر در سال جاری، اعتبارات سال گذشته را به ما اختصاص دهند، قطعا وضعیت خوبی در ورز‌ش استان به وجود می‌آید و کمک های بیشتری را نیز به هیئت ورزش های رزمی خواهیم داشت.

فتاحی بیان کرد: در سال 97 و 98 ورزش استان از رشد خوبی برخوردار بوده و ورزشکاران ما در اکثر رشته های ورزشی افتخارآفرینی کردند، همچنین در تعداد مدال ها نیز رشد چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

وی اضافه کرد: مکانیزم های تشویقی بسیار خوبی نیز برای ورزشکاران در جهت کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک توسط مسئولین در نظر گرفته‌شده که نتیجه آن را به زودی خواهیم دید.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: انتظاری که از هیئت ورزش های رزمی استان داریم این است که برای داشتن میزبانی های بیشتر در استان تلاش شود و بتوانیم ورزشکاران زیادی را در تیم ملی داشته باشیم.

فتاحی ادامه داد: هیئت باید به سمتی برود که منابع مالی اش را افزایش بدهد و بتواند با کمک گرفتن از خیرین و اسپانسر ها برنامه‌های خود را قدرتمند تر پیش ببرد.

وی عنوان کرد: جایگاه ما به حدی ارتقا پیدا کرده که باید در همه رشته ها و رده های سنی، ورزشکار در تیم های ملی داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: یک سالن اختصاصی به هیئت ورزش های رزمی اختصاص یافته که به زودی در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد تا ورزشکاران در فضای بهتری به تمرین بپردازند، همچنین با تکمیل ساختمان 4 طبقه ی ورزش و جوانان، در صورت لزوم یک سالن دیگر نیز به این رشته اختصاص می‌دهیم.

 

بیشتر بخوانید: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد در نظر گرفتن حقوق ماهیانه برای منتخبین المپیک ناشنوایان/ هیئت ناشنوایان استان باید درآمدی پایدار داشته باشد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان المپیک خراسان رضوی مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.

وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

کد خبر 6064285

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی