Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و کار برگزار شد، گفت: پس از افزایش قیمت بنزین با اعمال مدیریت های لازم، ۸۰ درصد کالاها دارای ثبات کلی در کشور بوده است. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس قبادی افزود: با توجه به اهمیت ویژه تنظیم بازار کشور در سالجاری و همچنین شرایط حاضر که موجب برگزاری روزانه جلسات ستاد تنظیم بازار شده است؛ از ابتدای امسال 34 جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده و این در حالیست که درسال 97، در مجموع 35 جلسه برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال 97، ستاد تنظیم بازار کشور مجموعاً 671 مصوبه داشت در حالی که از سال 98، در این ستاد 500 مصوبه گذرانده شده و بالای 80 درصد مصوبات هم اجرایی شده اند.

معاون وزیر صمت اعلام کرد: سال گذشته بالغ بر21 میلیون تن کالای اساسی با ارز 4200 وارد کشور شده است و در 7 ماهه نخست امسال 14 میلیون تن وارد و ذخیره شده است که 10 میلیون تن ذخایر کالا تا قبل از شروع طرح افزایش قیمت بنزین بوده است.

قبادی خاطرنشان کرد: در چارچوب مصوبات این ستاد، توزیع شیر مدارس از امروز آغاز شده است، در زمینه گوشت و مرغ بهترین وضعیت را داریم.

وی افزود: بالغ بر 20 هزار تن کالا در ایام محرم و اربعین عرضه شده و همچنین توزیع 225 هزار تن کالای اساسی برای ماه رمضان انجام شده است و با توجه به اینکه در ایام نوروز سال گذشته 60 هزارتن ذخیره میوه داشتیم، امسال نیز ذخیره سازی اقلام مورد نظر آغاز شده است.

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که همواره بازار بین‌المللی نفت به افزایش تنش در منطقه خاورمیانه و به خصوص حوزه خلیج فارس با رشد قیمت واکنش نشان می‌دهد، آغاز معاملات امروز پس از تعطیلات آخر هفته میلادی با کاهش قیمت حکایت از آن دارد که بازار انتظار ادامه تنش در این نقطه از جهان را ندارد.

آمارهای بلومبرگ نشان‌می دهد در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی انرژی قیمت نفت برخلاف انتظارات برای افزایش، روندی کاهشی را در پیش گرفت و نفت برنت با ۵۹ سنت کاهش قیمت ۸۹.۸۶ دلار در هر بشکه در حال معامله است و در واقع نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد.

قیمت نفت آمریکا نیز ۶۰ سنت عقب نشینی کرد و به ۸۵.۰۶ دلار در هر بشکه رسیده است.

افت قیمت نفت در بازار جهانی نشان می‌دهد که فعالان بازار ماجرای ادامه شرارت رژیم صهیونیستی و پاسخ به آن را تمام شده می‌دانند و بازار پس از حدود دو هفته نوسان به ثبات نسبی رسیده است.

کد خبر 6078656 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • سیاستهای تنظیم‌گری دولت در بازار مسکن ۱۴۰۳/ سهم درآمدهای پایدار دولت به ۵۲ درصد رسید
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • دلار در جست‌وجوی ایستگاه ثبات
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد