Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@15:02:40 GMT

طراحی پیاده روهای موقت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۷۱۱۲

طراحی پیاده روهای موقت

همشهری آنلاین- رابعه تیموری: معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه17 با اشاره به ابتکاری بودن این طرح گفت: «در بعضی از پیاده روهای منطقه، وجود املاک قدیمی یا اجرای عملیات ساخت و ساز املاک فرسوده بخش قابل توجهی از مسیر عابران پیاده را مسدودکرده است. در این معابر عابران برای رفت وآمد از خیابان استفاده می کنند که جانشان را به خطر می اندازد و سبب بی نظمی ترافیکی معابر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«مهدی نوروزی» افزود: «در این محل ها با نصب جداکننده های پلیمری و استوانه های ارتجاعی، قسمتی از حاشیه خیابان به پیاده رو موقت تبدیل می شود.»

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه، این طرح به صورت نمونه درتقاطع خیابان های یافت آباد و شهید حاج ولی و خیابان شهیدان مقدم اجرا شده است.

 او توضیح داد: «در خیابان شهیدان مقدم، مسجدی قدیمی که در طرح نوسازی قرار گرفته قسمتی از پیاده رو را اشغال کرده و ساخت مجتمعی چند واحدی در تقاطع خیابان های یافت آباد و شهید حاج ولی، برای رفت و آمد عابران مشکل ایجاد کرده بود که با اجرای طرح شرایط رفت و آمد ایمن عابران فراهم شد.»

کد خبر 463694

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.

اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر که در تاریخ‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، در پایان مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، اقدام می‌کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی‌آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

کد خبر 6063665

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد