Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در شورای عالی امنیت ملّی مقرر شد صبح جمعه فضای مجازی محدود شود که تا بعد از ظهر شنبه با وجود مصوبه این شورا کاری نشد؛ و این موضوع به شدت مشکوک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور بیان کرد: در خصوص این موضوع باید به علت حوادث بپردازیم؛ علت این موضوع حذف کارت سوخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ماده 39 قانون برنامه ششم آمده که دولت مکلف است هر ساله 20 درصد قیمت سوخت را افزایش دهد، امّا در یک شب این کار را انجام داد که شوک به بازار وارد شد.

وی افزود: دو سال پیش در قانون آمد کارت سوخت حدف نشود، امّا به دلیل لجبازی شخص آقای روحانی و زنگنه کارت سوخت حذف شد و کشور را به اینجا رساندند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: در واقع مسبب این مشکلات آقایان روحانی و زنگنه هستند که با لجبازی تمام و سیاسی کاری، کارت سوخت را حذف و 200 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر زدند.

ابوترابی گفت: به عبارتی هم در ماده 39 برنامه ششم و هم در طرح دو فوریت که تبدیل به قانون شد، حذف نشدن کارت سوخت آمده بود و خلاف هر دو قانون عمل شد.

این نماینده مجلس در واکنش به این اقدامات دولت خاطر نشان کرد: ما در قوه قضاییه و نزد آیت الله رئیسی از دست این دو نفر به عنوان مسبب موضوعات اخیر به صورت شفاف شکایت کردیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: موضوع بعدی بی تدبیری محض بود؛ در شورای عالی امنیت ملّی مقرر شد صبح جمعه فضای مجازی محدود شود که تا بعد از ظهر شنبه با وجود مصوبه این شورا کاری نشد؛ لذا عوامل این کار هم به عنوان مقصران باید تحت تعقیب قرار بگیرند.

ابوترابی ادامه داد: همه دستگاه های امنیتی هم از این موضوع مطلع بودند که مصوبه بیش از 24 ساعت عملی نشد و این موضوع به شدت مشکوک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام در یک نشست علمی «واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی» را بررسی می‌کند.

در این نشست حجت الاسلام محمدرضا محمودی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید محلاتی و حجت الاسلام و المسلمین نهاوندی مدیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حجت الاسلام محمد موحد دبیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ در محل میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام طبقه دوم، سالن جلسات است.

علاقمندان می‌توانند به صورت آنلاین در این وبینار و از طریق لینک Www.markazfeqhi.com/live شرکت کنند.

کد خبر 6082292 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی