Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بار سنگین تحقق آرمان‌ها در گام دوم انقلاب بر روی دوش جوانان انقلابی است که باید در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گردهمایی بزرگ دانشجویان انقلابی در راستای حل مسائل کشور که با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در تهران برگزار شد، ضمن خوش آمد گویی به رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه  آقای رئیسی بارقه‌های امید را در دل همه زنده کرده است، گفت: امروز بار سنگین تحقق آرمان ها در گام دوم انقلاب بر روی دوش جوانان انقلابی است که باید در این مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: گردهمایی دانشجویان بسیجی در شرایطی  که با بی تدبیری برخی، ناملایماتی و ناراحتی هایی برای مردم و دلسوزان نظام ایجاد شده، دو کارکرد دارد؛ نخست، تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است؛ به گونه ای که امروز دانشجویانی از راه دور و نزدیک به این مراسم آمده اند تا به رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند و بگویند ما پای کار نظام ایستاده ایم و یک به یک مشکلات کشور را از سطوح خرد و کلان با لحاظ اولویت ها شناسایی خواهیم کرد و تا موقعی که این مشکلات را حل نکنیم و گره از گره های مردم بازی نکنیم، این مشکلات را رها نمی کنیم.   نیک روش با اشاره به تشکیل هسته‌های مسئله محور خودجوش دانشجویی در راستای شناسایی مشکلات کشور تصریح کرد: این نشست، نشستی است که امیدواریم با ارائه الگوهای موفقی از این هسته ها زمینه تکثیر و شبکه سازی آنها را فراهم کنیم تا بتوانیم جبهه ای از مردم را در راستای حل مسائل انقلاب اسلامی شکل دهیم و از طرفی بتوانیم زمینه را برای حضور موثر دانشجویان در لایه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام فراهم کنیم.   وی با  اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت فراهم کردن زمینه روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی افزود: رهبر معظم انقلاب راهکار روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی را تشکیل گروه هایی دانسته اند که بر حوزه های مختلف متمرکز می شوند، مسائل را کارشناسی می کنند، راهکار ارائه می دهند، گفتمان سازی و مطالبه گری می کنند و نهایتا برای حل مسائل تا آنجا که میسر است، وارد میدان عمل می شوند.   رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به پیشتازی رئیس قوه قضاییه در احیای حقوق عامه و فساد ستیزی در کشور تصریح کرد: دانشجویانی که در این مراسم حضور دارند، مشتی از سیل خروشان جوانان انقلابی هستند و با این حال ما با تمام وجود می‌گوییم آماده‌ایم تا از تمام ظرفیت‌های خود در مسیر مبارکی که در قوه قضاییه آغاز شده، استفاده کنیم تا اهداف نظام در گام دوم انقلاب رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیک روش بسیج قوه قضاییه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام کرده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بیانیه‌ای که برای خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است

در این بیانیه آمده است:

"سخن بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با این عنوان که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» همچون مدالی ابدی بر سینه پاسداران انقلاب می‌درخشد و نشانگر عمق ارادت امت مسلمان و عاشقان میهن اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. طلیعه نام قدسی پاسدار از جان فشانی‌های سپاه عاشوراست و پاسداران، تا تحویل پرچم به منجی عالم بشریت، بر عهد خویش ثابت قدم خواهند ماند.

این روزها که مبارزه در همه جبهه‌های سخت و نرم بی‌وقفه جریان دارد و جبهه استکبار با همه توان به جنگ لشگر حق آمده است، ثمره تلاش فرزندان برومند انقلاب همچون شهید تهرانی مقدم در «وعده صادق» امید را در دل مظلومین عالم روشن ساخته است؛ هر چند در این مسیر، بزرگانی همچون حاج قاسم به مقام رفیع شهادت نائل شدند ولی هر بار که سروی بر خاک افکنده شد، سرو دیگری راست قامت در مسیر آزادگی و دفاع از آرمان‌های اسلام و کیان مقدس ایران اسلامی قد برافراشته است.

دستیابی به فناوری‌های روز دنیا در عرصه نظامی جز با همت جوانان انقلابی و حمایت های اثربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امکان پذیر نبود. امروز، دنیا به توان دفاعی ما احترام می گذارد و دیپلماسی عزت‌مند، نتیجه توان میدانی ماست.

هیچ سدی نمی‌تواند مسیر پیشرفت و بومی‌سازی فناوری‌های روز دنیا را با تکیه بر اندیشه و ایمان پاسداران ما مسدود کند. اکنون که در سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و ارزشمند هستیم، به نمایندگی از فناوران، نخبگان و پژوهشگران زیست بوم دانش بنیان کشور، این مناسبت بزرگ را به برادر ارزشمندم سردار حسین سلامی و تمامی پاسداران عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما توفیق و سربلندی روزافزون را آرزومندم.

زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام نموده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند."

روح الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم