Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به راه اندازی لیگ مناطق، آن را راهی برای توسعه فوتبال در سطح این استان پهناور دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گوی تلفنی با برنامه عصر ورزش به بیان گزارشی از وضعیت فوتبال در این استان پرداخت و گفت: استان کرمان با توجه به تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف جزو سه استان اول کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک حضور کهوری، رئیس کمیته داوران استان کرمان به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، این انتخاب را حرکت بسیار خوبی عنوان کرد و بیان داشت: کمیته داوران یک کمیته خاص و ویژه است که معمولاً در تصرف جریانات خاصی است، اما ما توانستیم با رایزنی که داشتیم این کرسی را برای استان کرمان بگیریم و امیدواریم برکات حضور آقای کهوری در کمیته داوران به نفع فوتبال استان کرمان باشد و این به ارتقاء داوری و سطح فوتبال استان کرمان کمک کند.

قرایی با اعلام اینکه خیلی خوشحالم به عنوان خادم در خدمت فوتبال استان کرمان هستم، افزود: هم اکنون فوتبال در استان کرمان پویا و زنده است.

او گریزی به برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی مختلف در استان کرمان زد و تصریح کرد: اگر به این رقابت‌ها نگاهی بیندازیم، به دو نکته می‌رسیم، یکی خودنمایی شهرستانی‌ها و دیگری احیای فوتبال در شهر کرمانست که هر دو مهم است.

قرایی بیان داشت: وقتی به فوتبال رده‌ها توجه کنیم، می‌بینیم تیم‌های خوبی از شهرستان‌ها هستند که سرآمد شده اند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به پیشرفت مربع فوتبال کرمان اشاره کرد و گفت: هم اکنون علاوه بر مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان، مس شهربابک هم خیلی خوب کار می‌کند، طوری که خود را به عنوان یک مدعی در فوتبال رده‌ها مطرح کرده و این خیلی جای خوشحالی دارد.

قرایی درخصوص احیای فوتبال در شهر کرمان نیز افزود: در حال حاضر ۱۸ باشگاه در سطح شهر کرمان ثبت شده است.

او تصریح کرد: ما رقابت‌های زیر ۱۴ سال را با کلی مدعی، برگزار کردیم که در پایان، آینده سازان، مس شهربابک و امیران کرمان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و این نشان می‌دهد فوتبال دارد در کرمان احیا می‌شود.

قرایی بیان داشت: در رقابت‌های نوجوانان زیر ۱۵ سال نیز، شهرداری بروات دوم شد و این نشان می‌دهد، فوتبال در شهرستان‌ها دارد راه خود را پیدا می‌کند و در حقیقت بها دادن به شهرستان‌ها دارد جواب خود را پس می‌دهد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در کنار برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی، لیگ‌های شهرستان‌ها نیز راه افتاده و تا پایان سال تمام شهرستان‌ها لیگ هایشان را برگزار می‌کنند.

قرایی افزود: اعتقاد داریم، در سایه برگزاری مسابقات است که استعداد‌ها شکوفا می‌شود و مربیان و داروان به دنبال ارتقا می‌روند و این به توسعه فوتبال استان کمک می‌کند.

او راه اندازی لیگ مناطق در استان را راهی برای توسعه فوتبال عنوان و تصریح کرد: از آنجایی که استان کرمان یک استان پهناور است، لذا فاصله و مسافت زیاد باعث می‌شود، بسیاری از تیم‌ها نتوانند به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی در رقابت‌ها شرکت کنند، بر همین اساس، لیگ مناطق را راه انداختیم که تیم‌ها پس از لیگ مناطق وارد لیگ یک و سپس لیگ برتر استان شوند و امیدواریم در این زمینه هم بتوانیم موفق و موید و همواره در خدمت فوتبال استان باشیم.

قرایی با بیان اینکه استان کرمان برای اولین بار در کشور است که فوتبال رده‌های سنی را برگزار کرده، بیان داشت: تاکنون این کار در هیچ جای کشور سابقه نداشته است.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در فوتسال نیز رقابت‌ها در رده‌های امید، جوانان، نوجوانان، نونهالان برگزار شده و لیگ برتر فوتسال بانوان هم با حضور ۱۴ تیم از اواسط آذر ماه استارت می‌خورد که نوید بخش روز‌های خوبی برای فوتسال بانوان استان کرمان است.

قرایی در بخش دیگری از سخنانش به حضور مربیان غیربومی در استان کرمان اشاره کرد و با اعلام اینکه همه این مربیان دارای ویژگی‌های مثبت خوبی هستند، از مدیران باشگاه‌های استان خواست: به مربیان بومی نیز اعتماد کنند و سکان و هدایت تیم‌ها را به آن‌ها بسپارند، از آن طرف هم مربیان بومی برای کسب نتایج بهتر دانش خود را ارتقاء دهند.

 

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین رسالت مدیران فوتبال در زمینه آموزش، برقراری عدالت آموزشی است/دکتر ماجدی، در زمینه برقراری عدالت آموزشی، در فدراسیون فوتبال پیشتاز هستند/فوتسال در استان باید همپا با فوتبال رشد نماید برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران در جیرفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان رقابت فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟

بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند نه تنها باعث قطعی برق در این شهرستان شد که مدارس آن را نیز به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند باعث وقوع سیلاب، تخریب زیرساخت مناطق روستایی و آب‌گرفتگی خیابان‌ها شد.

برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شد و تردد خودروها به دلیل آب‌گرفتگی معابر به سختی صورت گرفت.

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های روز گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شد.

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، همه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند، او همچنین از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات‌رسان در شهرستان خبر داد.

شرایط نابه‌سامانی که به دنبال بارندگی شدید در شهر زرند به وجود آمد، باعث ورود دادستان زرند به این موضوع شد.

رضا یعقوبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طی دستوری و برای حفظ حقوق عامه، مدیران ادارات را به مدیریت بحران و رفع اختلال عبور و مرور و بازگرداندن شهر به شرایط عادی مأمور کرد.

وی تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده است و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولان مربوطه در مقابل به دستگاه قضائی پاسخگو خواهند بود.

کد خبر 747416

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور