Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رایزنی فرهنگی ایران در ترکیه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان (۱۳۹۸) نمایشگاه کتابی را در مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول برگزار کرد.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات ادبیات کلاسیک و معاصر ایران، تاریخ، فرهنگ و هنر ایران، داستان‌های کودکان و نوجوانان، کتب آموزشی و کمک آموزشی زبان فارسی و آثار ترجمه شده از زبان فارسی به زبان ترکی استانبولی با  هدف آشنایی دانشجویان و زبان آموزان  فارسی و دانش آموزان ایرانی مقیم استانبول با فرهنگ کتاب و کتابخوانی به معرض نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان برگزاری نمایشگاه کتاب‌های به نمایش گذاشته شده به کتابخانه مجتمع آموزشی فجر ایرانیان در استانبول اهدا شد.

کد خبر 4778835 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی استانبول ترکیه هفته کتاب هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی گردشگری ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتابخوانی میراث فرهنگی رایزنی فرهنگی ادبیات طرح پاییزه کتاب ادبیات جهان بازار نشر نقد کتاب جایزه جلال آل احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ما در سرزمین نیاکانمان که به ما ارث رسیده است، علاوه بر ثروت‌هایی مانند نفت و معادن، سرمایه‌ای با نام «ادبیات فارسی» هم داریم و باید بی‌اندازه به آن توجه کنیم و آن را ارج نهیم. این ادبیات، توجه خارجی‌زبان‌ها را در حوزه‌های مختلف مانند ترجمه و فیلم‌سازی به خود جلب کرده؛ اما در کشور خودمان مغفول مانده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم