Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهمیده با ضروری خواندن پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب راهکار آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان است.

« فرشته فهمیده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در خصوص اهمیت جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: یاد و نام شهدا و زنده نگه داشتن خاطرات آنان از جمله مسائل مهمی است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: با توجه به اینکه ایران کشور چندقومیتی است، در آموزش و پرورش نیز افراد با دیدگاه های مختلف را در کنار خود داریم و تلاش ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید طبق فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باشد و از کشورهای غربی راهکار نگیریم.

 

این مسئول معرفی کتب، فرهنگ، سیره، راه و روش زندگی شهدا به دانش آموزان را از جمله ارکان مهم در آشنایی نسل امروز با شهدای هم سن و سال ایشان خواند و توضیح داد: معرفی و تبیین جایگاه حقیقی شهداء در تحقق و استمرار آرمان آنان اهمیت دارد.

 

فهمیده با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل امروز مطرح کرد: چنانچه در این بیانیه متناسب با سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص معرفی جوانان انقلابی، شاخصه ها را برای نسل نوجوان و جوانان تثبیت کنیم، توانسته ایم گام بزرگی در تعالی و رشد ایشان برداریم و اولین قدم ما بعد از چهل سال برای این قشر بانشاط و پویا همین است.

 

فهمیده تصریح کرد: شیوه نامه ای که برای ما به عنوان طرح بیانیه گام دوم ابلاغ شده، این است که با توجه به حضور دشمنان و جامعه کنونی ما که پذیرش نوجوان و جوان را سخت کرده، تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی به دست خودمان نه به دست شبکه های معاند باشد و برمبنای آنچه شهدا در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد: ما می توانیم با قلم و ایده هامان این بیانیه با اهمیت را عملیاتی کنیم و شاید مانند شهداء در جبهه جنگ شهید نشویم، اما تلاش مضاعف امروز ما باید به گونه ای باشد که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج نماز جمعه راهپیمایی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین مساجد محکومیت آشوبگران افزایش قیمت بنزین تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب اداره کل آموزش و پرورش البرز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی