Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد طاهرزاده گفت: محبت و صمیمیت در بین اعضای خانواده برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از انحراف فرزندان لازم است.

سرگرد طاهرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اعتباد به مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان اظهارداشت: آگاهی بخشی و اطلاعات پیرامون عواقب مصرف مواد مخدر و شناخت مواد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سومصرف مواد مخدر لازم است اما تنها موضوع در پیشگیری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان افزود: محبت و صمیمیت در بین اعضای خانواده برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از انحراف فرزندان لازم است و یکی از ابزارهای مناسب و کارگشا برای جلب اعتناد فرزندان و جلوگیری از ارتباط گیری با افراد فعال در حوزه آسیب های اجتماعی مثل توزیع کنندگان مواد مخدر می شود.

 

وی تربیت مناسب و توجه به نیازهای تربیتی را در امر پیشگیری اساسی و مهم بیان کرد و یادآورشد: برخی از خانواده ها نسبت به دوستی فرزندان خود دغدغه و حساسیت ندارند و بچه ها با افراد ناباب ارتباط داشته و رفت و آمد به مکان های خوب ندارند که احتمال اعتیاد به مواد مخدر و گرفتاری در این دام افزایش می یابد.

 

کارشناس آموزش و پیشگیری پلیس مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای آگاهی بخشی و تربیت مناسب گفت: نبود تقاضای مصرف در کاهش توزریع مواد مخدر موثر است و باید توانمندسازی و فعالیت تربیتی در این عرصه انجام شود.

 

وی ادامه داد: تفریح و شادی سالم به مردم به ویژه نوجوانان باید آموزش داده شود که استعمال دخانیات زمینه ساز شادی و تفریح نیست بلکه باید رفتارهای و افکار اصلاح و تفریح سالم مثل ورزش و گفت و گوی مناسب توسعه پیدا کند.

 

طاهرزاده اضافه کرد: در بررسی برخی از پرونده های انتظامی وضعیت ناسالم تفریح مشاهده شده که تعدادی جوان و نوجوانان از رفتار سالم و منطقی خارج شده و برای تفریح خود از مواد مخدر، مشروبات الکی و سیگار و قلیان استفاده کرده اند و ناشی از عدم شناخت آن از نوع تفریح سالم است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج نماز جمعه راهپیمایی مسجد سهمیه بندی بنزین محکومیت آشوبگران افزایش قیمت بنزین اردبیل مسجد پیشگیری از آسیب اجتماعی مبارزه با مواد مخدر اصفهان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دادستان عمومی و انقلاب فسا گفت: ماموران پلیس مواد مخدر فسا در جاده داراب به شیراز به یک خودروی سواری پژو مشکوک و آن را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف و حدود ۱۹۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را  از آن کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر