Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیزاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از اینکه گل سه امتیازی و باارزش تیمش را در دیدار مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، ابراز خوشحالی کرد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: می‌دانستیم در ورزشگاه آزادی کار سختی در پیش داریم، ولی خوشبختانه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم موقعیت‌هایی خوبی برای گل زدن داشتند، ولی خدا را شکر که تیم ما سه امتیازی مهم در زمین حریف گرفت.

هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا نفت مسجدسلیمان در این بازی خوش‌شانس نبود؟»، تاکید کرد: این طبیعی است که وقتی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند تیم مقابل را تحت فشار قرار دهد، ولی در این بازی سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و این‌طور نبود که تیم ما موقعیت نداشته باشد.

تارتار: وقت آن است که بازیکنان نفت مسجدسلیمان هم دیده شوند/ مقابل پرسپولیس هدفمند بازی کردیم نه ضدفوتبال

 

وی که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند درباره گل زدن به پرسپولیس گفت: این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و مهم این بود که بعد از این گل، با جان و دل تلاش کردیم تا دروازه‌مان را بسته نگه داریم. گل زدن به پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای داشت و خوشحالم که این گل با گرفتن سه امتیاز همراه شد. این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم که خیلی خوشحال بود. او یک استقلالی متعصب است و از گل زدن من در این بازی خیلی خوشحال بود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!