Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداپرست درباره تاخیر در افتتاح ایستگاه "مولوی" در خط ۷ و جزئیات افتتاح ایستگاه "برج میلاد" توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی خداپرست، مدیر روابط عمومی شرکت ساخت مترو، در توضیح علل تأخیر ایجاد شده در افتتاح ایستگاه مولوی در خط ۷ متروی تهران گفت: تأخیر ایجاد شده در افتتاح ایستگاه مولوی در خط ۷ به دلیل تکمیل برخی از قسمت های خدماتی مانند نصب پله برقی  بود که موجب شد افتتاح این ایستگاه به تعویق بیفتد و نتوانیم طبق برنامه از پیش داده شده ایستگاه مولوی را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداپرست در پاسخ به این سوال که ایستگاه مولوی در خط ۷ مترو تهران در چه تاریخی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد، اظهار کرد:  امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم ماه جاری (۱۵ آذر ماه) ایستگاه مولوی را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

او در پاسخ به این سوال که پس از افتتاح ایستگاه مولوی در خط ۷ مترو برنامه بعدی شرکت ساخت متروی تهران افتتاح کدام ایستگاه است، اظهار کرد: پس از افتتاح ایستگاه مولوی در خط ۷ برنامه بعدی مدیریت شهری تکمیل و افتتاح ایستگاه برج میلاد است که امیدواریم بتوانیم آن را در دی ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: خط 2 مترو تهران بازگشایی شد/ علت حادثه طرشت نقص فنی بوده است استعمال مواد مخدر در واگن مترو را تکذیب می کنم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج میلاد روابط عمومی مترو مدیر روابط عمومی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۱ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد)، دو ایستگاه شهرداری‌های مناطق ۱۱ و ۱۵ در وضعت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و دو ایستگاه پارک سلامت منطقه ۱۷ و فرمانداری شهرری منطقه ۲۰ در وضع ناسالم برای همه (قرمز) قرار دارند.

همچنین در ۶ ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳، شهرداری منطقه ۲، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴، ژئوفیزیک در منطقه ۶ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ وضع پاک (سبز) ثبت شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با ثبت عدد شاخص ۱۵۷ و وضع ناسالم برای همه (قرمز)، آلوده‌ترین نقطه و ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۲۱ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

در تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز قابل قبول ثبت شده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را گذرانده بودند.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران