Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:40:17 GMT

ستاره بارسا بازی با اتلتیکو را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۲۶۳

ستاره بارسا بازی با اتلتیکو را از دست داد

سرخیو بوسکتس با دریافت پنجمین کارت زرد خود در بازی با لگانس از بازی حساس هفته بعد تیمش محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از ساعتی پیش در زمین لگانس به میدان رفته و تا دقیقه هشتاد، با نتیجه 1-2 از میزبانش پیش است. خبر بد برای بارسایی ها اینکه سرخیو بوسکتس ستاره خط میانی بلوگرانا در این بازی کارت زرد دریافت کرد و 5 کارته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او نیمه اول روی پای روکه مسا تکل خشنی رفت تا داور را مجاب به استفاده از کارت زرد کند. ابتدا به نظر می رسید داور قصد دارد بوسکتس را اخراج کند اما در نهایت به کارت زرد اکتفا کرد. به این ترتیب بوسکتس نمی تواند هفته بعد در وندا متروپولیتانو، بارسا را برابر اتلتیکو مادرید همراهی کند.

بوسکتس در این فصل یازده بازی در لالیگا انجام داده که در هشت تای آنها فیکس بوده است. او مهره مهمی برای ارنستو والورده سرمربی بارسا محسوب می شود و قطعا غیبت او برابر اتلتیکو محسوس خواهد بود.

 

 

سرخیو بوسکتس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فصلی مایوس کننده را پشت سر می گذارد و یک سال دیگر بدون جام ماند. 

تیم دیگو سیمئونه در لالیگا چهارم است و این هفته در زمین آلاوس با دو گل شکست خورد. در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب بیلبائو شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باختند. اتلتیکو در سوپرجام نیز مغلوب رئال شد و به فینال نرسید ولی رودریگو دی پل ارزیابی کاملا مثبتی از فصل روخی بلانکوس داشت.

ستاره آرژانتینی در مراسم لاروس حاضر شده بود و در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «در مجموع بخواهم ارزیابی کنم، باید بگویم فصل ما مثبت و خوب بوده است. به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز جلو رفتیم. سهمیه جام باشگاه های جهان 2025 را کسب کردیم و حالا هدف قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر به این هدف برسیم، می توان ادعا کرد فصل فوق العاده ای داشته ایم.»

این حرف ها که نشان از سطح توقع بسیار پایین دی پل داشت، بازخوردی بسیار منفی در باشگاه و میان هواداران داشت که حداقل انتظارشان فتح کوپا دی ری در سالی بود که بارسا و رئال حذف شده بودند. اتلتیکو در لالیگا خیلی ضعیف کار کرده و در لیگ قهرمانان نیز بسیاری انتظار داشتند با توجه به قرعه مطلوب دورتموند، به نیمه نهایی برسد. هواداران معتقدند تا زمانی که بازیکنان توقعی در این سطح دارند، تیم به جایی نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!