Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:32:17 GMT

ویدال: شرایط فعلی بارسا خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۶۷۸

ویدال: شرایط فعلی بارسا خوب نیست

آرتورو ویدال زننده گل پیروزی بخش بارسا برابر لگانس، از لزوم بهتر شدن وضعیت تیمش در بازی های بعدی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امروز در زمین لگانس به کمک گل دقایق پایانی آرتورو ویدال بود که موفق به کسب پیروزی شد. بازی 1-1 دنبال می شد که ویدال دقیقه 80 توانست گل برتری بلوگرانا را به ثمر برساند تا این تیم برابر تیم قعر جدولی ناکام نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره شیلیایی در پایان بازی گفت:« همیشه گل زدن برای بارسا لذت بخش است؛ به خصوص که گل، سه امتیازی هم باشد. برابر یک تیم ته جدولی برای پیروزی دچار سختی شدیم ولی در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم. با این حال باید بسیار بهتر از اینها کار کنیم. وضعیت فعلی تیم خوب نیست.»

 

ویدال ادامه داد:« می دانیم که باید بهتر شویم و امیدوارم در بازی های بعدی شرایط تیم بهتر شود. امروز اما تحت هر شرایطی باید پیروز می شدیم و کسب سه امتیاز مهمتر از هر چیزی بود. لگانس شرایط خوبی در جدول ندارد و بازی با ما برایش مرگ و زندگی بود. باید سعی کنیم که حریفان به ما گل اول را نزنند و این ما باشیم که اولین گل را به ثمر می رسانیم. در هر صورت تا دقایق پایانی جنگیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.»

 

 

 

بارسلونا آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت کمتر کسی تصور می کرد بارسا بتواند پی اس جی را شکست دهد اما شاگردان ژاوی بازی را 2-3 به سود خود خاتمه دادند. بارسا در مقطعی از بازی 2-1 عقب افتاد ولی با درخشش رافینیا ورق را برگرداند.

دنیل ریولو در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «افسوس، پاری سن ژرمن باید در بازی رفت کار صعود مقابل بارسا را ​​قطعی می کرد. پاریس هنوز کاملاً نمرده اما وقتی در بازی رفت با سه گل شکست می خورید و تیم مقابلتان بارسلوناست، کار سخت می شود. ما در مورد تیم بسیار خوبی صحبت می کنیم که با گوندوگان، دی یونگ و پدری تیم بهتری در خط میانی دارد.»

ریولو ادامه داد: «پاری سن ژرمن سابقه خوبی در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان ندارد. از سال 2013، در خارج از پارک دو پرنس، به ندرت بازی های خوبی از این تیم به یاد داریم. باید امشب چیزی را ببینیم که مدت‌هاست از پاریس ندیده‌ایم. اگر اسیر آزمون و خطاهای کادر فنی نمی شدیم، فکر می کنم پی اس جی الان در موقعیت بهتری مقابل بارسا قرار می گرفت. پاری سن ژرمن شانس زیادی ندارد و من 70 به 30 وضعیت را به سود بارسا می بینم.»

دیگر خبرها

  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول