Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، طه المتوکل، وزیر بهداشت یمن، امروز شنبه ۲ آبان‌ماه اعلام کرد: سالانه ۵ هزار کودک یمنی مبتلا به سرطان می‌شوند و این نتیجه سلاح‌های جنگی است که ائتلاف عربستان در یمن استفاده می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر کودکان یمنی به دارو و درمان نیاز دارند و سازمان ملل تاکنون حتی یک هواپیما نیز برای نجات آنها فراهم نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المتوکل همچنین از سازمان ملل خواست تا درباره سرنوشت اموال و کمک‌هایی که برای یمن ارسال می‌شود، توضیح دهد و اظهار کرد: کمک‌های ارسالی، جهت فراهم آوردن خودرو و خدماتی هزینه می‌شود که هیچ فایده‌ای برای مردم یمن ندارد.

وی خطاب به سازمان ملل گفت: اشک ریختن هنگام مشاهده کودکان ما کافی است. ما هیچ صداقتی در گزارش‌های بین‌المللی‌ شما یا حمایتی در این اوضاع ناگوار از سوی شما ندیدیم.

وزیر بهداشت یمن تأکید کرد: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار یمنی از سوءتغذیه رنج می‌برند و از این تعداد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کودکان زیر ۵ سال هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896521

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان غذای کافی برای خوردن ندارند
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند