Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به مناسبت هفته بسیج، 10 نقطه از سطح شهر با اکران بیلبوردهایی از سوی روابط عمومی شهرداری تبریز به شکل گسترده فضاسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، 10 نقطه از سطح شهر تبریز شاهد اکران بیلبوردهایی با متون و طرح هایی جالب توجه است که جهت گرامیداشت هفته بسیج توسط شهرداری نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیلبوردها توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و همچنین سازمان بسیج شهرداری تبریز در معابر و خیابان های شهر نصب و اکران شده و مضمون اصلی آن در جهت گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت مجاهدت های بسیجیان است.

متونی همچون "بسیج، حقیقتی شبیه افسانه ها است"، "بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها"، "بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود"، "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" و "بسیج، مدرسه عشق" همراه با طرح ها و تصاویری از سلحشوری و جهاد بسیجیان در این بیلبوردها به چشم می خورد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز