Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:51:53 GMT

ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۰۵۸۵

ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین عناوین موجود در بازار که تقریبا برای تمامی کنسول‌های برتر بازار عرضه شده، بازی Crash Bandicoot است. این مجموعه از سال ۱۹۹۶ برای کنسول PS1 وارد بازار شد که به دلیل داشتن گرافیک و محیطی بسیار جذاب، با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌های این کنسول مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این بازی روایت گر ماجراجویی‌های روباهی است که اتفاقات عجیبی برای او می‌افتاد که می‌توان گفت همه‌‎ی این اتفاقات زیر سر شخصیت منفی بازی یعنی Doctor Neo Cortex است.

پس از موفقیت شرکت Naughty Dog در ساخت این بازی، شرکت مذکور تصمیم گرفت عناوین برتری از این بازی را روانه بازار کرد و در حال حاضر بیش از ۱۷ نسخه از این مجموعه در بازار عرضه شده که آخرین نسخه آن Crash Team Racing Nitro-Fueled نام دارد و برای کنسول‌های PS4، Xbox One پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شده است که هدف اصلی در این بازی مسابقه با سایر گیمر‌ها از طریق بستر اینترنت است.

اما به تازگی در فضای مجازی شایعه‌ای منتشر شده که اعلام می‌کند قرار است در آینده نسخه‌ای جدید از این بازی وارد بازار شود. این شایعه بر اساس یکی از تبلیغات تلویزیونی شرکت سونی به وجود آمده که در آن شخصیت Aku Aku با ظاهر جدید وارد این تبلیغ می‌شود که در هیچ کدام از نسخه‌های کراش وجود نداشتند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین

این در حالی است که سازنده شخصیت‌های بازی اعلام کرده است که ظاهر جدید شخصیت Aku Aku در تبلیغ تلویزیونی به معنای ساخت نسخه جدید مجموعه کراش نیست و گیمر‌ها دچار اشتباه شده‌اند. این در حالی است که بسیاری از منابع حتی نام نسخه بعدی مجموعه کراش را هم اعلام کردند و امیدوار هستن این بازی در سال ۲۰۲۰ و با نام Crash Bandicoot Worlds وارد بازار شود؛ طبق گفته‌های برخی منابع نسخه بعدی کراش دنیایی شبیه به بازی Mario 3D World خواهد داشت. با این حال باید منتظر بود و دیدذ که آیا این شایعه به حقیقت تبدیل خواهد شد یا قرار است به طور کامل رد شود.

انتهای پیام/

شایعه ساخت نسخه جدید مجموعه کراش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد