Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: فرآیند ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله پیام نور، دانشگاه های غیردولتی، دوره های نوبت دوم، روزانه و پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ پنج شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۸ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ظرفیت پذیرش برای این مرحله از تکمیل ظرفیت به استثناء دانشگاه آزاد اسلامی، ۵۷ هزار و ۳۰ نفر بود که در نهایت ۳۱ هزار و ۲۶۹ نفر از این پذیرش دانشگاه ها استقبال کردند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: پذیرفته شدگان می توانند برای ترم تحصیلی بهمن ماه به دانشگاه ها مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، در شهریورماه ۹۸ که نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ اعلام شد، ۱۶۰ هزار و ۸۱۷ نفر مورد پذیرش دانشگاه ها قرار گرفتند که این ظرفیت بدون احتساب دانشگاه آزاد است.
برای دوره های روزانه دانشگاه ها نیز ظرفیت جدیدی جهت تکمیل ظرفیت در کارشناسی ارشد اعلام شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شرکت گنندگان در آزمون استخدام پیمانی پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ این دانشگاه برای دریافت کارنامه و اطلاع از نتیجه آزمون خود با در دست داشتن کدملی و کد رهگیری به نشانی ums.examtest.ir/ums/profile مراجعه و نسبت به دریافت کارنامه آزمون در قسمت پروفایل شخصی اقدام کنند.
افرادی که دارای کارنامه قبولی هستند برای اطلاع از سایر مراحل باید به سایر اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کنند.
نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت بوده و دارا بودن کارنامه قبولی در این مرحله به معنی پذیرش نهایی نیست.

دیگر خبرها

  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • عکس| گروه‌بندی یورو 2024 تکمیل شد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد
  • ۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند