Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته دوازدهم بوندس لیگا امشب با برگزاری ۵ دیدار هم زمان از ساعت ۱۸ آغاز شد و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند، در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال مونشن گلادباخ به مصاف یونیون برلین رفت و در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ - ۰ شکست خورد تا با این باخت ۲۵ امتیازه باقی بماند، آن‌ها اگر چه صدرنشین ماندند، اما با توجه به برد ۴ - ۰ بایرن مونیخ برابر دوسلدورف و ۲۴ امتیاز  شدن باوریایی‌ها در صورت کسب یک تساوی در بازی‌های آینده جایگاهشان را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شالکه هم در دیگر دیدار امشب با نتیجه ۲ - ۱ وردربرمن را برد تا با ۲۲ امتیاز به جایگاه چهارم جدول برسد، وولسبورگ هم با نتیجه ۲ - ۰ از سد فرانکفورت گذشت تا ۲۰ امتیازی شود و به رتبه هفتم برسند. دیدار تیم‌های بایرلورکوزن و فرایبورگ هم با نتیجه تساوی ۱- ۱ به پایان رسید.  رقابت‌های هفته دوازدهم بوندس لیگا با برگزاری ۳ دیدار دیگر به پایان می‌رسد و پرونده این رقابت‌ها بسته می‌شود.  

بیشتر بخوانید:

 بایرن مونیخ ۴ - دورتموند ۰ / شکست سنگین دور از انتظار زنبور‌ها مقابل باواریایی‌ها

دورتموند ۳ - پادربورن ۳/ کامبک زنبور‌ها مقابل قعرنشین بوندس لیگای آلمان

انتهای پیام/ 

نتایج هفته دوازدهم بوندس لیگا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بوندس لیگا بایرن مونیخ مونشن گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و بایرلورکوزن

بوندس‌لیگا آلمان (دورتموند - بایرلورکوزن) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 746691

دیگر خبرها

  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم